طراحی داخلی منزل مدرن، دکور ارگانیک

طراحی داخلی منزل، دکور ارگانیک

طراحی داخلی منزل مدرن، دکور ارگانیک

در این بخش خط معمار قصد دارد تا شما را با نمونه ای متفاوت از طراحی داخلی منزل مدرن آشنا سازد. این پروژه منحصربه فرد در چین قرار درد و طراح آن استودیو Lucas. s.h می باشد. دکوراسیون این خانه بسیار مدرن، همراه با طراحی مبلمان، خاص و پیچیده است. این سبک دکوراسیون مطابق با طبیعت ارگانیک و فرم های منحنی معماری می باشد. برای پس زمینه در این دکوراسیون عمدتا رنگ سفید انتخاب شده است، گرچه حجمهایی که با تنالیته چوبی می باشند، به عنوان یک عنصر بصری گرم شدن معرفی شده است. در میان فضای سفید رنگ، در بخش هایی از این خانه تنالیته خاکستری  و آبی نیز دیده می شود.

راه پله، افراد را به طرف کتابخانه ای در نیم طبقه بالایی که شبیه به ابر است هدایت می کند. وجود دو پنجره در سالن نشیمن باعث می شود تا نور طبیعی در طول روز وارد فضای داخلی شود. کنار سالن نشیمن آشپزخانه قرار دارد. سقف فضای آشپزخانه نیز منطبق با فرم ارگانیک طراحی شده است. در اتاق خواب، ترکیبی از رنگ های آبی، خاکستری و سفید فضایی آرام و فوق العاده ای را ایجاد کرده است. در مجموع چشم انداز رو به دریا زیبایی این فضا را کامل می سازد.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

طراحی داخلی منزل، دکور ارگانیک طراحی داخلی منزل، دکور ارگانیک طراحی داخلی منزل، دکور ارگانیک طراحی داخلی منزل، دکور ارگانیک طراحی داخلی منزل، دکور ارگانیک طراحی داخلی منزل، دکور ارگانیک طراحی داخلی منزل، دکور ارگانیک طراحی داخلی منزل، دکور ارگانیک طراحی داخلی منزل، دکور ارگانیک طراحی داخلی منزل، دکور ارگانیک طراحی داخلی منزل، دکور ارگانیک طراحی داخلی منزل، دکور ارگانیک

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Homedesigning

تعداد بازدید: 1,071

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *