طراحی داخلی فروشگاه نان به سبک مدرن، بتن، چوب و آجر

طراحی داخلی فروشگاه نان،دکوراسیون مغازه نان فانتزی

طراحی داخلی فروشگاه نان به سبک مدرن، بتن، چوب و آجر

در این بخش قصد داریم به سراغ یکی از فروشگاه هایی برویم که کمتر دیزاین آن مورد بررسی قرار می گیرد و حتی کمتر هم طراحی داخلی می شود. فروشگاه های نان و یا آنچه در کشور ما رایج تر است، فروشگاه نان فانتزی. امروزه این مغازه ها را در سطح شهر بیشتر مشاهده می کنیم که در حال طراحی مجدد هستند. گویی این مغازه ها که تنها نان های باگت مختلف را ارائه می کنند، به خودشان آمده اند و تصمیم گرفته اند روی دیزاین هم کار کنند.

این فروشگاه نان فانتزی Francis نام دارد و در شهر جاکارتا، پایتخت کشور اندونزی قرار گرفته است. معماری داخلی این مغازه توسط استدیو معماری اندونزیایی Willis Kusuma Architects در سال ۲۰۱۶ صورت گرفته است.

همانطور که در عنوان اشاره شد، سه متریالی که بصورت خاص مورد استفاده قرار گرفته اند، بتن، چوب و آجر هستند. چنانکه در تصاویر مشخص است، ورودی فروشگاه با بتن و آجر به رنگ سیاه کار شده است. سقف و ویترین ها نیز با متریال چوب کار شده اند. روی این سقف چوبی، نورپردازی ویژه ای صورت گرفته است که سبب طلایی به نظر آمدن سقف شده است در حالی که شما می دانید این سقف با چوب کار شده است. استفاده از چوب به عنوان سقف و ویترین ها، در هماهنگی نهفته میان رنگ های چوب و نان صورت گرفته است.

در واقع سعی بر این بوده است تا طراحی داخلی مغازه هم مدرن و هم لوکس بنظر بیاید. در کنار همه ی متریال ها و رنگ ها، کانتر کورین نیز کار شده است که زیبایی خاصی به کار داده است. لازم به ذکر است این فروشگاه ۱۲۰ مترمربع مساحت دارد. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این فروشگاه را مشاهده نمایید. در انتها نیز پلان ها و … قرار داده شده است.

طراحی داخلی فروشگاه نان،دکوراسیون مغازه نان فانتزی طراحی داخلی فروشگاه نان،دکوراسیون مغازه نان فانتزی

طراحی داخلی فروشگاه نان،دکوراسیون مغازه نان فانتزی طراحی داخلی فروشگاه نان،دکوراسیون مغازه نان فانتزی طراحی داخلی فروشگاه نان،دکوراسیون مغازه نان فانتزی طراحی داخلی فروشگاه نان،دکوراسیون مغازه نان فانتزی طراحی داخلی فروشگاه نان،دکوراسیون مغازه نان فانتزی طراحی داخلی فروشگاه نان،دکوراسیون مغازه نان فانتزی طراحی داخلی فروشگاه نان،دکوراسیون مغازه نان فانتزی طراحی داخلی فروشگاه نان،دکوراسیون مغازه نان فانتزی طراحی داخلی فروشگاه نان،دکوراسیون مغازه نان فانتزی طراحی داخلی فروشگاه نان،دکوراسیون مغازه نان فانتزی

پلان ها، سکشن و دیاگرام ها:

تحریریه خط معمار

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: http://archline.ir – Archdaily

تعداد بازدید: 4,117

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *