طراحی داخلی منزل مسکونی مدرن سه خوابه، تلفیقی از متریال های مختلف

طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی داخلی خانه

طراحی داخلی منزل مسکونی مدرن سه خوابه، تلفیقی از متریال های مختلف

در این بخش قصد داریم نگاهی به طراحی داخلی منزل مسکونی مدرنی در کشور آفرایقای جنوبی بیاندازیم. دیزاین این آپارتمان توسط گروه ARRCC صورت گرفته است. همانطور که اشاره شد، این آپارتمان سه خوابه است و بر اساس سبک مدرن دیزاین شده است.

به محض ورود به منزل شما متوجه این موضوع خواهید شد که این خانه طراحی شده است تا به ساکنین آن حس خوشایند آسایش را هدیه کند. یکی از متریال هایی که به صورت غالب در آپارتمان به کار گرفته شده است، چوب است. وقتی وارد فضای نشیمن می شوید، کفپوش چوبی و دیوارکوب چوبی را مشاهده خواهید نمود. فضای آشپزخانه نیز که در کنار فضای نشیمن قرار گرفته است، به صورت جزیره ای طراحی شده است. برای ساخت این جزیره نیز از متریال چوب استفاده شده است.

همانطور که می دانید و می دانیم، چوب از آن دسته متریال هایی است که در هر فضایی با هر سبکی قابلیت استفاده را دارد. مدرن، روستیک، کلاسیک، مینیمال و … البته در هر سبکی با توجه به کاراکتر و ویژگی های سبک مورد استفاده قرار می گیرد. چوب نوعی حس سرزندگی، انرژی و گرما را در خود نهفته دارد که این انرژی را به محیط منتقل می کند.

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر بخش های مختلف این خانه نظیر فضای نشیمن، اتاق خواب ها (که هر کدان دیزاین مختص به خود را دارند)، سرویس بهداشتی، محوطه بیرونی و … را مشاهده و بررسی نمایید.

اگر قصد طراحی یک آپارتمان مدرن را دارید، ایده های ارائه شده در این آپارتمان بسیار مفید است. ضمن اینکه کارهای دکوراتیو چوبی کار شده در این آپارتمان نظیر دیوارها و مبلمان نیز در نوع خود جالب توجه است.

طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی داخلی خانه طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی داخلی خانه طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی داخلی خانه طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی داخلی خانه طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی داخلی خانه طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی داخلی خانه طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی داخلی خانه طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی داخلی خانه طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی داخلی خانه طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی داخلی خانه طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی داخلی خانه طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی داخلی خانه طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی داخلی خانه طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی داخلی خانه طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی داخلی خانه طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی داخلی خانه طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی داخلی خانه طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی داخلی خانه

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 3,884

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *