طراحی داخلی فروشگاه سرامیک البرز، استودیو آرشیفرم

طراحی داخلی فروشگاه سرامیک،طراحی شوروم کاشی سرامیک

طراحی داخلی فروشگاه سرامیک البرز، استودیو آرشیفرم

طراحی داخلی: استودیو معماری آرشیفرم

معماری مسئول: آرش مدنی

موقعیت: تهران، خیابان شیرازی

اگر شما هم یک طراح یا معمار مقیم تهران باشید، حتما برای خرید در خیابان شیراز و خیابان های مجاور برای خرید کاشی و سرامیک قدم زده اید و تمامی فروشگاه های این خیابان را دیده اید. تعداد محدودی از فروشگاه ها از طراحی خاصی برخوردارند و بسیاری نیز طراحی خاصی ندارند. اما اگر برایتان سوال پیش آمده است که این فروشگاه های طراحی شده، حاصل تفکر چه کسی است با ما در این مطلب همراه باشید. چرا که قصد داریم به همراه شما نگاهی به طراحی فروشگاه سرامیک البرز بیاندازیم که توسط دفتر معماری آرش مدنی "آرشیفرم" طراحی شده است.

در طراحی فروشگاه ها و شوروم های متریال های ساختمانی، به طور معمول، طراحان باید از تولیدات خود برند به عنوان متریال استفاده کنند و این تا هم یک نقطه کثبت و منفی در کار است. از سویی به طراح دید، شرایط، چارچوب و سازمان مشخصی می دهد و از سوی دیگر به طور طبیعی دست طراح بسته می شود. بنابراین می توان نتیجه گرفت طراحی شوروم های متریال ساختمانی، پیچیدگی های خاص خود را دارد.

این نکات را در طراحی این فروشگاه نیز مشاهده می نمایید. به عنوان نمونه می توانید به سرامیک کف فروشگاه نگاهی بیاندازید. بیش از این سخن را طولانی نمی کنیم و توجه شما را به نورپردازی، طراحی ویترین ها و … در این فروشگاه جلب می نماییم. با خط معمار همراه باشید.

طراحی داخلی فروشگاه سرامیک،طراحی شوروم کاشی سرامیک طراحی داخلی فروشگاه سرامیک،طراحی شوروم کاشی سرامیک طراحی داخلی فروشگاه سرامیک،طراحی شوروم کاشی سرامیک طراحی داخلی فروشگاه سرامیک،طراحی شوروم کاشی سرامیک طراحی داخلی فروشگاه سرامیک،طراحی شوروم کاشی سرامیک طراحی داخلی فروشگاه سرامیک،طراحی شوروم کاشی سرامیک طراحی داخلی فروشگاه سرامیک،طراحی شوروم کاشی سرامیک طراحی داخلی فروشگاه سرامیک،طراحی شوروم کاشی سرامیک طراحی داخلی فروشگاه سرامیک،طراحی شوروم کاشی سرامیک

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: ArchLine

تعداد بازدید: 1,212

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *