طراحی داخلی رستوران: خلق فضایی دوست داشتنی و گرم در رستوران Pearl

طراحی داخلی رستوران،طراحی رستوران سنتی،دکوراسیون رستوران

طراحی داخلی رستوران: خلق فضایی دوست داشتنی و گرم در رستوران  Pearl –

در این قسمت قصد داریم سری به رستوران Pearl واقع در هیوستون تگزاس بیاندازیم. رستورانی که ویژگی شاخص آن فضای گرم و صمیمی ای است که معماران آن خلق نموده اند. معماری داخلی این رستوران توسط گروه معماری H3D Hospitality Design انجام شده است.

در طراحی این رستوران، از متریال های گرم نظیر چوب بهره برده شده است. چوب متریالی است که در فضا برای ایجاد حس گرما و زندگی مورد استفاده قرار می گیرد. در کنار این متریال، استفاده از متریال های دیگر نظیر آجر بصورت اکسپوز نیز، سبب ایجاد یک حس دوست داشتنی در فضا خواهد شد. کاری که معماران در این رستوران انجام داده اند و در تصاویر نیز قابل مشاهده است. علاوه بر این استفاده از مبلمان های مختلف با تم رنگی گرم نیز در خلق یک فضای دوست داشتنی کاملا موثر است. هر چند می توانید مبلمان با رنگ بندی متفاوت نیز در فضا مشاهده نمایید. در این فضا در واقع طراحان هم در طراحی داخلی و هم در دکوراسیون داخلی، سعی در ایجاد یک هارمونی گرم داشته اند.

طراحی داخلی رستوران،طراحی رستوران سنتی،دکوراسیون رستوران طراحی داخلی رستوران،طراحی رستوران سنتی،دکوراسیون رستوران طراحی داخلی رستوران،طراحی رستوران سنتی،دکوراسیون رستوران طراحی داخلی رستوران،طراحی رستوران سنتی،دکوراسیون رستوران طراحی داخلی رستوران،طراحی رستوران سنتی،دکوراسیون رستوران طراحی داخلی رستوران،طراحی رستوران سنتی،دکوراسیون رستوران طراحی داخلی رستوران،طراحی رستوران سنتی،دکوراسیون رستوران طراحی داخلی رستوران،طراحی رستوران سنتی،دکوراسیون رستوران

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir – RetailDesignBlog

تعداد بازدید: 1,308

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *