طراحی داخلی دفتر اداری مدرن، استفاده از ترکیب آجر و چوب

طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،طراحی دفتر کار

طراحی داخلی دفتر اداری مدرن، استفاده از ترکیب آجر و چوب

در این قسمت قصد داریم با همراهی شما کاربران گرامی خط معمار، به بررسی طراحی داخلی دفتر اداری در شهر سانفرانسیسکو آمریکا بیاندازیم که در زمینه مسائل مالی و سرمایه گذاری و مشاوره مالی فعالیت می کند. طراحی داخلی این دفتر توسط گروه معماری آمریکایی Garcia-Tamjidi صورت گرفته است.

همانطور که اشاره شد، طراحی این دفتر اداری بر اساس سبک مدرن انجام شده است. فضاهای در نظر گرفته شده در پلان این دفتر اداری، فضاهای رایج مانند فضای اصلی کاری کارکنان، اتاق جلسات اصلی، فضای استراحت و … می باشد.

طراحی دفتر نسبتا معمولی و روتین است و نکته ی شاخص در طراحی، استفاده از متریال ها و ترکیب آنهاست. در واقع دو متریال آجر و چوب، بصورت ویژه و به عنوان متریال های شاخص در این دفتر مورد استفاده قرار گرفته اند. اگر به تصویر بالا نگاهی بیاندازید، می بینید که چوب در این فضای اداری بر روی سقف و همچنین به عنوان ستون مورد استفاده قرار گرفته است. بر روی برخی دیوارها نیز متریال آجر کار شده است که چوب و آجر در کنار یکدیگر، انرژی خوبی را به فضا منتقل می کنند.

این دو متریال گرم، با رنگ های سفید و خاکستری دیگر متریال ها ترکیب شده اند. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این فضای اداری را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار،طراحی دفتر کار

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 1,044

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *