طراحی داخلی اداری مدرن و مینیمال

طراحی داخلی اداری مدرن و مینیمال

طراحی داخلی اداری مدرن و مینیمال

معماری: گروه معماری Fran Silvestre

موقعیت: اسپانیا

مساحت: ۱۷۴ مترمربع

عکاس: Diego Opazo

در این بخش خط معمار قصد دارد شما را با طراحی داخلی اداری مدرن و مینیمال آشنا سازد. با نگاه کلی به این مکان یک فضای C شکل را مشاهده می کنیم که متناسب با برنامه پیشنهادی دفتر می باشد. هدف اصلی در طراحی داخلی این پروژه ایجاد فضایی مدرن و در عین حال مینیمال می باشد. این فضا به عنوان یک دفتر کوچک برای خدمات مشتری می باشد. پلان مستطیل شکل که هسته ارتباطی ساختمان در آن بخش قرار دارد، فضا را به یک راهروی بزرگ که به دیوار پارتیشن و دو اتاق دیگر متصل است، تقسیم می کند.

 ایستگاه های کاری و مناطق خدماتی به ابعاد طولی ساختمان متصل می شوند، در حالی که فضای انتظار و سالن ملاقات در دو اتاق باقی مانده قرار گرفتند. ساختار بنای موجود در میان مبلمانی که مرز فضاها را تعیین می کنند از میان می رود. این استراتژی های ترتیب فضا، تجهیزات و ساختار را کامل می کند و برای این دفتر آرامش لازم را به ارمغان می آورد.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.طراحی داخلی اداری مدرن و مینیمال طراحی داخلی اداری مدرن و مینیمال طراحی داخلی اداری مدرن و مینیمال طراحی داخلی اداری مدرن و مینیمال طراحی داخلی اداری مدرن و مینیمال طراحی داخلی اداری مدرن و مینیمال طراحی داخلی اداری مدرن و مینیمال طراحی داخلی اداری مدرن و مینیمال طراحی داخلی اداری مدرن و مینیمال طراحی داخلی اداری مدرن و مینیمال طراحی داخلی اداری مدرن و مینیمال طراحی داخلی اداری مدرن و مینیمال طراحی داخلی اداری مدرن و مینیمال طراحی داخلی اداری مدرن و مینیمال طراحی داخلی اداری مدرن و مینیمال طراحی داخلی اداری مدرن و مینیمال طراحی داخلی اداری مدرن و مینیمال طراحی داخلی اداری مدرن و مینیمال طراحی داخلی اداری مدرن و مینیمال طراحی داخلی اداری مدرن و مینیمال طراحی داخلی اداری مدرن و مینیمال طراحی داخلی اداری مدرن و مینیمال طراحی داخلی اداری مدرن و مینیمال طراحی داخلی اداری مدرن و مینیمال پلان ها،دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

مترجم: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Archdaily

تعداد بازدید: 468

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *