طراحی داخلی اداری: دفتر مایکروسافت در ونکوور

طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار مدرن

طراحی داخلی اداری: دفتر مایکروسافت در ونکوور

شرکت مایکروسافت، یکی از بزرگترین شرکت های صنعت IT در دنیاست. همانند سایر برندهای بزرگ این صنعت نظیر گوگل، مایکروسافت نیز در شهرهای مهم دنیا دارای دفتر کار است. برخی از این دفاتر، را می توانید از طریق لینک زیر مشاهده نمایید:

طراحی شعب دفتر مایکروسافت

همانطور که بارها در این مورد صحبت نموده ایم. برندهای بزرگ دنیا برای شعب مختلف خود (چه تجاری و چه اداری)، دارای دستوالعمل یکپارچه طراحی هستند. مایکرسافت نیز نظیر سایر برندهای بزرگ، از این قائده مستثنی نیست. اما دستورالعمل یکپارچه طراحی شرکت مایکروسافت، به نظر بازتر از برندهای مشابه نظیر گوگل می رسد. چرا که شعب مختلف مایکروسافت اگر چه از بسیار جهات دارای خطوط طراحی مشخصی هستند اما از برخی جهات نیز تفاوت های عمده ای دارند. به عنوان مثال در شعبه مرکزی شهر ونکوور که در این بخش مورد بررسی است، مقادیر بسیار زیادی از چوب در فضا بکار رفته است.

شاید در سایر شعب اداری این برند در جاهای مختلف دنیا، این حجم از چوب را نبینیم. از طرف دیگر سبک مورد استفاده برای طراحی این دفتر، ترکیبی از سبک های صنعتی و مدرن است. اگر به فضا دقت کنید، تاسیسات ساختمان را مشاهد خواهید نمود که بصورت عنصر دکوراتیو مورد استفاده قرار گرفته اند. زیر این سقف دکوراتیو، یک لایه سقف چوبی دکوراتیو نیز قرار گرفته است.

اما نکته ی شاخص دیگر که ذکر آن ضروری به نظر می رسد، استفاده از رنگ های مختلف برای فضاسازی هاست. علاوه بر این شما می توانید در این فضای اداری، رنگ های انرژیک را نیز مشاهده نمایید که دلیل استفاده از این رنگ ها را پیش تر در طراحی داخلی دفتر گوگل توضیح داده ایم. در واقع شرکت های IT استفاده از رنگ های شاد را بصورت یک اصل روانشناختی در دستور کار دارند. این ویژگی، یکی از ویژگی های مشترک در دفاتر شرکت مایکروسافت در سراسر دنیاست. در انتها لازم به ذکر است که طراحی این دفتر اداری توسط استودیو معماری Clive Wilkinson Architects و بر اساس پلان باز صورت گرفته است.

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این دفتر کار بزرگ را مشاهدخ نمایید. در انتها میز پلان های طبقات این دفتر اداری قرار داده شده اند.

طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار مدرن طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار مدرن طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار مدرن طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار مدرن طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار مدرن طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار مدرن طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار مدرن طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار مدرن طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار مدرن طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار مدرن طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار مدرن

پلان ها:

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 1,109

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *