طراحی داخلی آپارتمان مدرن، اقتباسی از آپارتمان نیویورکی

طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دیزاین آپارتمان،طراحی پنت هاوس مدرن

طراحی داخلی آپارتمان مدرن، اقتباسی از آپارتمان نیویورکی

در این بخش قصد داریم با همراهی شما به بررسی طراحی داخلی آپارتمانی در شهر بانکوک، پایتخت کشور تایلند بپردازیم. همانطور که در عنوان اشاره شد، طراحی این آپارتمان اقتباسی است از آپارتمان های زیرشیروانی نیویورکی. این کار توسط گروه معماری ONG&ONG صورت گرفته است.

طراحی بطور کل بر اساس سبک مدرن انجام شده است. منظور از سبک مدرن، پلان فضا است که بر اساس این سبک جانمایی شده است، متریال ها، خطوط در طراحی، رنگ ها و … .

اگر به انتخاب رنگ متریال ها دقت کنید، خواهید دید که در این آپارتمان، رنگ های سرد نظیر خاکستری در طیف های مختلف مورد استفاده قرار گرفته است. برای ایجاد بالانس در فضا، از متریال چوب که گرم و زنده است، استفاده شده است. همچنین همانطور که در تصاویر می بینید، استفاده از چوب بیشتر حالت دکوراتیو دارد.

یکی از نکات شاخص در این آپارتمان زاویه دید ۲۷۰ درجه به صورت پانوراما از شهر بانکوک است که می توان آن را پاشنه آشیل کار طراحان این پروژه دانست. همانطور که در تصاویر می بینید، جزیره آشپزخانه با سنگ مرمر کار شده است و علاوه بر مدرن بودن فضا، کمک زیادی به لوکس بودن فضا نموده است.

اگر قصد طراحی یک آپارتمان با سبک مدرن را دارید، ایده های بکار گرفته شده در این آپارتمان، رنگ ها و … می توانند مفید واقع شوند. با خط معمار همراه باشید.

طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دیزاین آپارتمان،طراحی پنت هاوس مدرن طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دیزاین آپارتمان،طراحی پنت هاوس مدرن طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دیزاین آپارتمان،طراحی پنت هاوس مدرن طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دیزاین آپارتمان،طراحی پنت هاوس مدرن طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دیزاین آپارتمان،طراحی پنت هاوس مدرن طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دیزاین آپارتمان،طراحی پنت هاوس مدرن طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دیزاین آپارتمان،طراحی پنت هاوس مدرن طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دیزاین آپارتمان،طراحی پنت هاوس مدرن طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دیزاین آپارتمان،طراحی پنت هاوس مدرن طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دیزاین آپارتمان،طراحی پنت هاوس مدرن طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دیزاین آپارتمان،طراحی پنت هاوس مدرن طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دیزاین آپارتمان،طراحی پنت هاوس مدرن طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دیزاین آپارتمان،طراحی پنت هاوس مدرن طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دیزاین آپارتمان،طراحی پنت هاوس مدرن

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 960

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *