دکوراسیون مطب دندانپزشکی، ایجاد فضای لوکس 

دکوراسیون مطب دندانپزشکی، ایجاد فضای لوکس

دکوراسیون مطب دندانپزشکی، ایجاد فضای لوکس

در این بخش خط معمار قصد دارد تا به دکوراسیون داخلی مطب دندانپزشکی بپردازد. طراح در این پروژه سعی کرده تا فضایی لوکس ایجاد کند. بهتر است قبل از شرح پروژه اندکی راجع به اصول کلی در طراحی داخلی کلینیک  بگوییم. طراحی داخلی کلینیک شما یک اثر پایداری را ایجاد می کند. بهترین طراحی داخلی کلینیک، از فضای موجود بیش ترین بهره را می برد و فضای آرام و راحت را برای بیماران و خانواده هایشان ایجاد می کند.

از طرح، روشنایی و رنگ، تا طرح مبلمان و متریال به کار رفته در نما، ضروری است که یک محیط خوشایند برای بیماران ایجاد شود تا فورا احساس راحتی و آرامش کنند. ایجاد فضاهای کاربردی و زیبایی شناختی، به نوبه خود باعث بهبود تجربه بیمار، آسایش و رضایت کلی و حتی افزایش بهره وری کارکنان خواهد شد. برای طراحی داخلی کلینیک مطالعه و بررسی نحوه عملکرد فضای کلینیکی بسیار مهم است. طراحی و چیدمان مبلمان در فضای کلینیک به عوامل بسیاری بستگی دارد، از جمله نوع درکلینیک، تعداد افرادی که در آن محیط قرار می گیرند و یا اینکه آن ها چه نوع نیازهایی دارند.

شرح پروژه دکوراسیون مطب دندانپزشکی، ایجاد فضای لوکس

کارفرما در این پروژه از طراحان خواست تا فضایی لوکس را برای آن ها طراحی کنند، بدین ترتیب معماران این مفهوم را به عنوان فرصتی برای استفاده از زمان برای هنر، تفکر، اجتماع و سایر تجمل گرایی ها را در زندگی روزمره، و آن را در دنیای امروزه دوباره تفسیر کرده اند. اگرچه معنای زیبایی نسبی است، این واژه برای معماران کاملا با مینیمالیسم، ظرافت و متریال ترکیبی مرتبط است و در این کانسپت زیبایی کیفیتی است که در ورای این متریال قرار دارد. همچنین، معماران علاقه خاصی به اولین تصورات و بازدید کننده جدید در کلینیک دارند، اولین فضا، سالن پذیرش می باشد. در این بخش متریال به کار رفته در مبلمان و سایر بخش ها برنج و بتن سفید می باشد و فضایی پیچیده را ایجاد کرده است. در کنار این فضا یک سرویس بهداشتی قرار داده شده که دارای دو دیوار آینه ای، یک دیوار بتنی و یک دیوار برنجی می باشد.

فضای اصلی (و دوم) یک فضای کاری برای مشاوره و درمان است. پوشش کف، دیوار و سقف در این فضا بتن سفید رنگ می باشد. صندلی ها نیز روبروی پنجره ها رو به فضای بیرون قرار گرفته است. سایر اتاق ها نیز به بخش های اداری و فنی تعلق دارد و متریال به کار رفته در این بخش ها نیز همانند سایر بخش های کلینیک می باشد.

 در ادامه خط معمار شما را به دیدن تصاویر دعوت می نماید.

دکوراسیون مطب دندانپزشکی، ایجاد فضای لوکس دکوراسیون مطب دندانپزشکی، ایجاد فضای لوکس دکوراسیون مطب دندانپزشکی، ایجاد فضای لوکس دکوراسیون مطب دندانپزشکی، ایجاد فضای لوکس دکوراسیون مطب دندانپزشکی، ایجاد فضای لوکس دکوراسیون مطب دندانپزشکی، ایجاد فضای لوکس دکوراسیون مطب دندانپزشکی، ایجاد فضای لوکس دکوراسیون مطب دندانپزشکی، ایجاد فضای لوکس دکوراسیون مطب دندانپزشکی، ایجاد فضای لوکس دکوراسیون مطب دندانپزشکی، ایجاد فضای لوکس دکوراسیون مطب دندانپزشکی، ایجاد فضای لوکس دکوراسیون مطب دندانپزشکی، ایجاد فضای لوکس دکوراسیون مطب دندانپزشکی، ایجاد فضای لوکس دکوراسیون مطب دندانپزشکی، ایجاد فضای لوکس دکوراسیون مطب دندانپزشکی، ایجاد فضای لوکس دکوراسیون مطب دندانپزشکی، ایجاد فضای لوکس دکوراسیون مطب دندانپزشکی، ایجاد فضای لوکس دکوراسیون مطب دندانپزشکی، ایجاد فضای لوکس دکوراسیون مطب دندانپزشکی، ایجاد فضای لوکس دکوراسیون مطب دندانپزشکی، ایجاد فضای لوکس دکوراسیون مطب دندانپزشکی، ایجاد فضای لوکس دکوراسیون مطب دندانپزشکی، ایجاد فضای لوکس دکوراسیون مطب دندانپزشکی، ایجاد فضای لوکس

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: archdaily

تعداد بازدید: 599

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *