طراحی داخلی آپارتمان مدرن، استفاده از چوب برای خلق فضای گرم

طراحی داخلی آپارتمان مدرن،طراحی منزل مسکونی

طراحی داخلی آپارتمان مدرن، استفاده از چوب برای خلق فضای گرم

آپارتمانی که در این بخش قصد بررسی آن را داریم، در مکزیکو سیتی واقع شده است. آپارتمانی که بر اساس سبک مدرن، توسط معماران مکزیکی Azul Celeste دیزاین شده است. آنچه این آپارتمان را شاخص و مورد توجه قرار می دهد، استفاده ویژه از متریال چوب، برای خلق فضایی گرم است.

همانطور که پیش تر بارها در خط معمار به این موضوع اشاره داشته ایم، چوب از دسته متریال های گرم محسوب می شود. استفاده از چوب سبب گرم شدن فضا و جریان پیدا کردن انرژی خواهد شد. این بسیار مهم است که شما به عنوان یک طراح بدانید برای اینکه در فضا چه حسی را جاری نمایید، از کدام متریال باید بهره ببرید. اما چوب متریالی است که به عنوان یک عنصر گرما بخش می توانید آن را مد نظر داشته باشید.

در آپارتمانی که در این قسمت مورد بحث و بررسی است، چوب به عنوان دیوارپوش و کفپوش در بخش هایی و به عنوان مبلمان در بخشی دیگر مورد استفاده قرار گرفته است. در بخش های دیگر نظیر فضای آشپزخانه شما می توانید نقطه مقابل این امر را ببینید. فضای که با رنگ های متضاد سیاه و سفید طراحی و اجرا شده است و شما هیچ اثری از گرما را مشاهده نخواهید نمود.

علاوه بر متریال های گرم، برای خلق یک فضای گرم از نورپردازی نیز غافل نشوید، استفاده از لایت های با تونالیته ی رنگ زرد، آن هم در بستر مبلمان چوبی، می توانید تاکید بسیار زیادی بر این انرژی و گرما داشته باشید.

امیدواریم نکته های کوچک ارائه شده، در طراحی داخلی به شما کمک نماید و از آنها بهره ببرید. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این آپارتمان را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی آپارتمان مدرن،طراحی منزل مسکونی طراحی داخلی آپارتمان مدرن،طراحی منزل مسکونی طراحی داخلی آپارتمان مدرن،طراحی منزل مسکونی طراحی داخلی آپارتمان مدرن،طراحی منزل مسکونی طراحی داخلی آپارتمان مدرن،طراحی منزل مسکونی طراحی داخلی آپارتمان مدرن،طراحی منزل مسکونی طراحی داخلی آپارتمان مدرن،طراحی منزل مسکونی طراحی داخلی آپارتمان مدرن،طراحی منزل مسکونی طراحی داخلی آپارتمان مدرن،طراحی منزل مسکونی طراحی داخلی آپارتمان مدرن،طراحی منزل مسکونی طراحی داخلی آپارتمان مدرن،طراحی منزل مسکونی طراحی داخلی آپارتمان مدرن،طراحی منزل مسکونی طراحی داخلی آپارتمان مدرن،طراحی منزل مسکونی طراحی داخلی آپارتمان مدرن،طراحی منزل مسکونی طراحی داخلی آپارتمان مدرن،طراحی منزل مسکونی طراحی داخلی آپارتمان مدرن،طراحی منزل مسکونی طراحی داخلی آپارتمان مدرن،طراحی منزل مسکونی

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 841

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *