دیزاین و طراحی داخلی داروخانه مدرن در میلان

عکس داروخانه های شیک ، دیزاین داخلی داروخانه

دیزاین و طراحی داخلی داروخانه مدرن در میلان

اگر یک داروخانه دار هستید و قصد طراحی مجدد و بازسازی داروخانه تان را دارید و یا به عنوان یک طراح در حال طراحی داخلی داروخانه هستید، پیشنهاد می کنیم دیزاین داروخانه DETTAGLI DEL PROGETTO را نیز مورد بررسی قرار دهید. این داروخانه در مساحتی به وسعت ۲۰۰ مترمربع در شهر میلان ایتالیا قرار گرفته است و معماری داخلی آن توسط استودیو Arketipo صورت گرفته است.

این استودیو معماری ایتالیایی در زمینه طراحی فضاهای فروشگاهی و تجاری بویژه فروشگاه های عرضه محصولات بهداشتی و سلامت تجربه زیاد و رزومه قابل توجهی دارد. اگر به طراحی داروخانه هایی که امروزه در سراسر دنیا طراحی می گردند نگاهی انداخته باشید حتما به این نکته رسیده اید که امروزه داروخانه مدرن، پر از نور و با ویترین ها و استندهای کرو (دارای منحنی) طراحی می گردند. این ویژگی ها بطرز عجیبی در سراسر دنیا مشترک و به عبارت دیگر تبدیل به زبان طراحی شده است! استفاده از رنگ های شارپ را به این دستورالعمل طراحی اضافه نمایید.

و اما داروخانه مورد بررسی در این بخش، دارای جزئیات طراحی زیادی است. استندها، کانترها ویترین ها یکپارچه با فریم سفید و پشت تیره هستند. کف با کفپوش چوبی و دیوار ها و سقف با متریالی نظیر کناف و به رنگ سفید کار شده اند. دیوار خاکستری رنگی به صورت دکوراتیو در بخش هایی از داروخانه کار شده است و روی آن از نماد زندگی یعنی گیاه و رنگ سبز استفاده شده است. رنگ خاکستری به عنوان یک رنگ خنثی کمک زیادی به بولد شدن رنگ سبز گیاه خواهد نمود.

در ادامه دعوت می کنیم نگاهی به تصاویر این داروخانه بیاندازید. طراحی داخلی این فضا در سال ۲۰۱۵ انجام شده است.

عکس داروخانه های شیک ، دیزاین داخلی داروخانه عکس داروخانه های شیک ، دیزاین داخلی داروخانه عکس داروخانه های شیک ، دیزاین داخلی داروخانه عکس داروخانه های شیک ، دیزاین داخلی داروخانه عکس داروخانه های شیک ، دیزاین داخلی داروخانه عکس داروخانه های شیک ، دیزاین داخلی داروخانه عکس داروخانه های شیک ، دیزاین داخلی داروخانه عکس داروخانه های شیک ، دیزاین داخلی داروخانه عکس داروخانه های شیک ، دیزاین داخلی داروخانه عکس داروخانه های شیک ، دیزاین داخلی داروخانه عکس داروخانه های شیک ، دیزاین داخلی داروخانه عکس داروخانه های شیک ، دیزاین داخلی داروخانه عکس داروخانه های شیک ، دیزاین داخلی داروخانه عکس داروخانه های شیک ، دیزاین داخلی داروخانه

تحریریه خط معمار

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: ArchLine

تعداد بازدید: 1,290

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *