دکوراسیون داخلی کفش فروشی

 

دکوراسیون مغازه کفش فروشی

دکوراسیون داخلی کفش فروشی

معماری: استودیو Nihil

موقعیت: اسپانیا

مساحت: ۱۲۸ متر مربع

سال: ۲۰۱۸

یکی از مهم ترین بخش های هر فروشگاهی دکوراسیون آن می باشد. طراحی داخلی مغازه علاوه بر زیبایی و شیک بودن بر جذب مشتری و افزایش آن ها تأثیر مستقیم دارد. دکوراسیون مغازه باید به گونه ای باشد که محصولات در معرض دید قرار گیرند و دسترسی آسان داشته باشند. در این بخش خط معمار قصد دارد تا دکوراسیون داخلی مغازه کفش فروشی را بررسی کند. یکی از مهم ترین نکاتی که طراح باید در دیزاین یک فروشگاه کفش فروشی به آن توجه کند، ایجاد قفسه مناسب برای چیدمان کفش ها می باشد. همچنین قرار دادن صندلی برای نشستن و وجود یک آینه در هنگام خرید مشتری الزامی می باشد.

نورپردازی و طراحی قفسه ها باید به گونه ای باشد که کفش ها به آسانی در معرض دید مشتری ها قرار گیرد و توجه و نگاه آن ها را به خود جلب کند. فروشگاه کفش D  یکی از برند های شناخته شده کفش دراسپانیا می باشد که در سال اخیر قصد داشت تا به دیزاین فروشگاه خوددر شهر Valencia بپردازد. طراح فرم "جعبه" را مبنای کار خود قرار دارد و در طراحی تمام بخش های داخلی فروشگاه از این فرم استفاده کرد. رنگ سیاه به عنوان رنگ اصلی در این پروژه در تمامی بخش ها دیده می شود و تا بیرون فروشگاه نیز ادامه می یابد. استفاده از رنگ سیاه باعث می شود تا با ایجاد تضاد با سایر رنگ های به کار رفته در قفسه ها، همراه نورپردازی خلاقانه، محصولات را برجسته تر نمایش دهند.

پس از ورود به به فروشگاه با حجم های مستطیل شکل مواجه می شویم. این حجم ها در نگاه اول فرمی شبیه به جعبه مستطیل شکل دارند و به گونه ای از سطح دیوار دیوار جدا شده تا محصول را به صورت برجسته نمایش دهد. هریک از این جعبه ها دارای متریال متفاوتی هستند که این خود نه تنها  باعث می شود تا از لحاظ بصری فضا بزرگ تر دیده شود، بلکه به عنوان یک متمایز کننده برای جداسازی محصولات نیز عمل می کند.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

دکوراسیون مغازه کفش فروشی دکوراسیون مغازه کفش فروشی دکوراسیون مغازه کفش فروشی دکوراسیون مغازه کفش فروشی دکوراسیون مغازه کفش فروشی دکوراسیون مغازه کفش فروشی دکوراسیون مغازه کفش فروشی دکوراسیون مغازه کفش فروشی

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Homedesignworld

تعداد بازدید: 2,781

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *