طراحی داخلی رستوران لمنز ، گروه معماری کانی سواران

طراحی داخلی رستوران لمنز

طراحی داخلی رستوران لمنز ، گروه معماری کانی سواران

معماری: گروه معماری کانی سواران

موقعیت: ایران، تهران، چیذر

معمار اصلی: محمد کانی سواران

مساحت: ۳۰۰ متر مربع

سال: ۱۳۹۷

عکاسی: استودیو دید

آن چه در این بخش خط معمار قصد پرداختن به آن را دارد، طراحی داخلی کافی شاپ و رستوران ایرانی می باشد. این پروژه با نام رستوران لمنز، در منطقه چیذر تهران قرار گرفته است. طراحی پروژه در سال ۱۳۸۹ آغاز و ساختار آن در سال ۱۳۹۰ تکمیل شد. مساحت ۳۰۰ متر مربع را در بر می گیرد موقعیت اولیه این پروژه با هدف تأمین یک رستوران منحصر به فرد که در آن جرقه های دانش از طریق ارتباطات چند رشته ای، فراهم می شود. مفهوم این طرح ریشه در شکل سنتی معماری ایرانی دارد.

فضا با استفاده از فرم قوس سنتی مشخص می شود که بصورت بصری فضای سازماندهی برنامه کاربردی را مشخص می کند: یک ورودی شگفت انگیز ، آشپزخانه ، ناهار خوری ، یک اتاق واقعیت مجازی و کافی شاپ. برای دستیابی به فضایی مدرن در کنار نمادی از معمار ایرانی برای کاربران ، دو گروه از قوس های نیم دایره ای در سالن اصلی قرار داده شده و تا نمای ادامه دارند.

 این طاقها برای جدا کردن کل فضای بزرگ به چندین ناحیه ظریف کوچکتر که زمینه های صوتی متمرکزتر و شفاف تر هستند ، اختصاص داده شده است. ترکیب متریال طبیعی و غیر طبیعی مختلف مانند ( الگوی کاشی سنتی ، سنگ سیاه ، پروفیل های آهنی سیاه ، کاغذ دیواری گچی سفید) ترکیبی از سطوح خشن و صاف را ارائه می دهد که احساس کشش فضایی را در جو کاملاً دنج و گرم نشان می دهد. مبلمان با سبک ها و جای گذاری های مختلف می تواند کاملا نیازهای سفارشی را برآورده سازد. در صورت لزوم ، این فضا می تواند به عنوان یک منطقه فرعی برای سالن اصلی خدمت کند. نور و سایه ، رنگ سفید و سیاه بهترین دکوراتورها برای این فضا هستند و به همین دلیل فقط از ساده ترین مواد استفاده می شود.

در مورد نورپردازی مصنوعی ، ما به ایجاد فضایی زیبا و صلح آمیز اختصاص داده ایم ، منعکس کننده ماهیت درونی فضای معماری و تحقق نیاز روزانه با استفاده از آن هستیم و می تواند فضای یا جو مورد نیاز کاربران را شکل دهد. هدف نهایی کل تمرین رسیدن به یکپارچه سازی کامل در طراحی معماری و فن آوری های ساختمانی است.

در ادامه خط معمار شما را به دیدن تصاویر طراحی داخلی رستوران لمنز دعوت می نماید.

طراحی داخلی رستوران لمنز طراحی داخلی رستوران لمنز طراحی داخلی رستوران لمنز طراحی داخلی رستوران لمنز طراحی داخلی رستوران لمنز طراحی داخلی رستوران لمنز طراحی داخلی رستوران لمنز طراحی داخلی رستوران لمنز طراحی داخلی رستوران لمنز طراحی داخلی رستوران لمنز طراحی داخلی رستوران لمنز

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Archdaily

تعداد بازدید: 3,645

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *