بهترین دکوراسیون منزل را با ترکیب چوب و آجر ایجاد کنید!

بهترین دکوراسیون منزل ایرانی

بهترین دکوراسیون منزل را با ترکیب چوب و آجر ایجاد کنید!

در فضای داخلی منزل، به کار گرفتن متریال مختلف و ترکیب آن ها در کنار یکدیگر می تواند بر زیبایی و جذابیت منزل شما بیفزاید. آجر و چوب هر دو از متریالی هستند که امروزه در بسیاری فضای داخلی کاربرد دارند و استفاده متفکرانه آن ها فضایی بی نظیر در منازل می آفریند. آجر ماده ای است که به نظر بسیاری از افراد طبیعی به نظر می رسد، اما همه ما می دانیم که این محصول در واقع توسط انسان ها ساخته شده است. طیف رنگی آجر از قرمز تا زرد آن می تواند ظاهری متفاوت را به فضاهای داخلی منازل بیفزاید. آجر با قابلیت هایی که دارد می تواند خانه شما را در زمستان گرم کرده و در تابستان حسی از فضای خنک  را به خانه بیفزاید. آجر می تواند چهره متفاوتی را به فضاهای مختلف داخلی از سبک مدرن گرفته تا خانه های تاریخی ویکتوریایی، ببخشد. در ادامه ایده هایی را برای شما کاربران شرح می دهیم که می توانید در هنگام استفاده از این متریال در نظر داشته باشید.

آن را طبیعی و دست نخورده باقی بگذارید: در میان تمام مصالح ساختمانی، آجر یکی از معدود متریالی است که می توان آن را در هنگام به کار بردن در طراحی داخلی منزل، دست نخورده باقی گذاشت. همچنین جزو محدود متریالی است که همچنان پس از گذشت سالیان طولانی، همچنان در نظر افراد جذابیت دارد.

کاربرد آجر در اشکال مختلف: آجر می تواند به شکل های مختلف در آپشن های متفاوت در طراحی داخلی منزل شما قرار بگیرد. این تفاوت می تواند از به کار بردن آن ها در سایز تکه سنگ های کوچک تا اندازه واقعی آن ها متغیر باشد. استفاده آجر در ایجاد شومینه ها و دیواره های اطراف آن می تواند جذابیت ایجاد کند.

رنگ ها را پنهان و بافت ها را حفظ کنید: آجر به خودی خود به دلیل بافتی که دارد زیبا می باشد. در هنگام بازسازی منزل اگر سطوح آجری منزل شما آسیب دید، می توان با رنگ آمیزی آن را پوشاند و بافتی زیبا به آن بخشید. بنابراین شما می توانید با رنگ آمیزی آجرها فضای داخلی یک فضا را تغییر دهید. از آن جا که آجر دارای تناسبی طبیعی در الگو و بافت خود دارد، نقاشی روی آن می تواند یک گزینه ای مناسب برای ایجاد یک فضای داخلی منحصر به فرد باشد.

به کاربردن آجر به عنوان پس زمینه: آجر می تواند به عنوان یک پس زمینه ای ساده و زیبا برای نصب آثار هنری و یا سایر عناصر تزئینی به کار برود.

در یک نگاه کلی می توانیم بگوییم که آجر می تواند به ایجاد فضای داخلی روشن و مدرن بپردازد و همچنین فضایی تاریخی را ایجاد سازد. همه این ها به نوع دیدگاه و سلیقه افراد بستگی دارد. در کنار استفاده از این متریال، چوب نیز به خوبی می تواند در بخش های دیگر منزل به کار برود و فضایی گرم و جذابی را بوجود آورد. در ادامه خط معمار شما را به دیدن تصاویری دعوت می نماید که طراح سعی کرده تا بهترین دکوراسیون منزل را با ترکیب دو عنصر آجر و چوب ایجاد کند.

بهترین دکوراسیون منزل ایرانی بهترین دکوراسیون منزل ایرانی بهترین دکوراسیون منزل ایرانی بهترین دکوراسیون منزل ایرانی بهترین دکوراسیون منزل ایرانی بهترین دکوراسیون منزل ایرانی بهترین دکوراسیون منزل ایرانی بهترین دکوراسیون منزل ایرانی بهترین دکوراسیون منزل ایرانی

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Homeworlddesign

تعداد بازدید: 669

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *