آرک دیلی: ۷ وب سایت که به ما کمک می کند معمار بهتری باشیم!

وب سایت معماری

وب سایت آرک دیلی، در یکی از پست های خود به معرفی ۷ وب سایت مرتبط با حوزه ی معماری پرداخته است. این مطلب در وب سایت آرک دیلی تبدیل به یکی از پربیننده ترین مطالب این سایت شده است.

همانطور که می دانید، در حوزه رشته ی معماری وب سایت های زیادی وجود دارد (چه به زبان انگلیسی و چه فارسی). اما آرک دیلی در این مطلب خود، به ۷ وب سایت پرداخته است که یا خلاقانه اند و یا سرویسی را ارائه می کنند که هر معماری به آن نیاز خواهد داشت. برای معرفی این ۷ وب سایت، خط معمار را همراهی نمایید. (با کلیک بر روی نام هر وب سایت می توانید وارد آن شوید)

 

۱ – Scale

وب سایت scale، مجسمه های کوچک انسان را در مقیاس های متفاوتی ارائه می دهد که مسلما می توان از آنها در جاهای زیادی استفاده نمود. این وب سایت شاید در ایران چندان کاربردی نباشد اما سرویس جالبی ارائه می کند.

وب سایت معماری

 

۲ – CadSoftTools: PDF to DWG Converter

این وب سایت همانطور که از نام و تصویر پیداست، برای تبدیل فرمت PDF به DWG به کار می رود. شاید شما تا کنون از روش های دیگری برای این کار استفاده می کردید اما بد نیست این وب سایت را هم گوشه ذهنتان داشته باشید.

screen_shot_2016-06-13_at_12-40

 

۳ – Modelo

این وب سایت، انقلابی در صنعت ارائه مدل های سه بعدی است. یک سایت خوش فکر و سطخ تکنولوژی قابل قبول که حتما مشتری خدمات آن خواهید شد! این وب سایت کمک بزرگی برای کاهش برخی ارتباطات و چالش های مدیریت پروژه است که پیشنهاد می کنیم سری به آن بزنید.

وب سایت معماری

 

۴ – Sketchfab

اگر به VR (واقعیت مجازی) علاقه مند باشید، احتمالا این وب سایت را دیده اید. Sketchfab یکی از رهبران صنعت VR به شمار می روید و در واقع پلت فرمی مبتنی بر مرورگر، برای به اشتراک گذاری و مشاهده مدل های ۳D است. این وب سایت، به دنبال جهانی کردن و عمومی سازی واقعیت مجازی برای معماران است. معمارانی که امروزه از نرم افزار های مختلف مدل سازی و رندرینگ استفاده می کنند و نیاز دارند با واقعیت مجازی آشنا شوند. بدون شک واقعیت مجازی راه خود را به دنیای معماری و بویژه ارائه مدل های سه بعدی باز خواهد کرد.

وب سایت معماری

 

۵ – I Architecture News

سرویس این وب سایت کاملا واضح و مشخص است! ۱ ایمیل در هر روز شامل ۵ مطلب که از ۱۹ وب سایت پربیننده معماری برگزیده شده است! خلاصه، مفید، بیشتر از این مزاحم تان نمی شویم. 🙂

وب سایت معماری

 

۶ – Duet

این وب سایت را حتما تست کنید! تبدیل وسایل الکترونیکی شما (Mac و PC) به مانتیور دوم شما! برای آن که هیچوقت چیزی را از دست ندهید!

وب سایت معماری

 

۷ – PimpMyDrawing.com

آیا نیاز به وکتور انسان برای رندر خود دارید؟ این وب سایت به شما وکتورهایی با کیفیت بالا ارائه می دهد و نکته این که این وب سایت کاملا رایگان است!

وب سایت معماری

امیدواریم از این مجموعه وب سایت و سرویس های آنها استفاده کنید. نظرات خود را با ما در میان بگذارید. خوشحال می شویم. 🙂

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – Archdaily

تعداد بازدید: 6,340

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *