طراحی داخلی آپارتمان به سبک مدرن، نور و رنگ

طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل

طراحی داخلی آپارتمان به سبک مدرن، نور و رنگ

در این بخش قصد داریم نگاهی به طراحی داخلی منزل مسکونی ای بیاندازیم که در طراحی آن از سبک مدرن الهام گرفته شده است. دیزاین این آپارتمان توسط گروه طراحان Nordico صورت گرفته است. نور در این آپارتمان به خوبی مورد توجه قرار گرفته است. استفاده از نورگیرهای بزرگ در فضای نشیمن، سبب شده است تا با آپارتمانی روشن روبرو باشیم. استفاده از رنگ های روشن و خنثی در طراحلی داخلی فضا نیز به روشن بودن آپارتمان کمک کرده است.

چوب یکی از متریال های دوست داشتنی است که در دکوراسیون این آپارتمان مدرن و در بخش های مختلف بکار برده شده است. میزناهار خوری، شلف های بالای تلویزیون و همچنین میز تلویزیون از جنس چوب هستند. حضور چوب در فضا، به تعادل انرژی و رنگ در فضا کمک شایانی نموده است. چرا که در مجموع با یک فضای خنثی روبرو هستیم و حضور یک متریال گرم در فضا ضروری به نظر می رسد.

دیگر متریالی که به همین منظور بکار رفته است، آجر است که با رنگ آن به تعادل رنگی فضا کمک خواهد کرد. ضمن اینکه استفاده از آجر بصورت اکسپور امروزه در طراحی داخلی مدرن بسیار رایج است. در ادامه می توانید تصاویر این آپارتمان را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – Home Designing

تعداد بازدید: 870

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *