دکوراسیون لوکس با ترکیب سنگ مرمر سفید و اشیای طلایی رنگ

دکوراسیون داخلی لوکس، سنگ مرمر در دکوراسیون

دکوراسیون لوکس با ترکیب سنگ مرمر سفید و اشیای طلایی رنگ

 سنگ مرمر جزو متریال گران قیمتی است که می توان در دکوراسیون داخلی منزل به کاربرد. استفاده ازاین سنگ قیمتی و ترکیب آن با سایر متریال می تواند  فضایی رویایی و لوکس را ایجاد کند و تأثیر شگفت انگیزی در طراحی داخلی منزل شما داشته باشد. بنابراین در این بخش خط معمار می خواهد شما را با آپارتمانی که دکوراسیون لوکس با ترکیب سنگ مرمر سفید با اشیای طلایی رنگ دارد، آشنا سازد.

مساحت این آپارتمان ۵۸ متر مربع می باشد. با توجه به متراژ کم، این خانه دارای پلان باز می باشد. در مقابل فضای نشیمن، میز غذاخوری قرار داده شده است. طراح در دیواره پشت مبلمان از سنگ مرمر استفاده کرده است و این بخش را به عنوان نقطه جذاب و کانونی آپارتمان کوچک تبدیل کرده است. نورپردازی در فضا نیز بر زیبایی و جذابیت این بخش می افزاید.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

دکوراسیون داخلی لوکس، سنگ مرمر در دکوراسیون دکوراسیون داخلی لوکس، سنگ مرمر در دکوراسیون دکوراسیون داخلی لوکس، سنگ مرمر در دکوراسیون دکوراسیون داخلی لوکس، سنگ مرمر در دکوراسیون دکوراسیون داخلی لوکس، سنگ مرمر در دکوراسیون دکوراسیون داخلی لوکس، سنگ مرمر در دکوراسیون دکوراسیون داخلی لوکس، سنگ مرمر در دکوراسیون دکوراسیون داخلی لوکس، سنگ مرمر در دکوراسیون دکوراسیون داخلی لوکس، سنگ مرمر در دکوراسیون دکوراسیون داخلی لوکس، سنگ مرمر در دکوراسیون دکوراسیون داخلی لوکس، سنگ مرمر در دکوراسیون دکوراسیون داخلی لوکس، سنگ مرمر در دکوراسیون دکوراسیون داخلی لوکس، سنگ مرمر در دکوراسیون

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Homedesigning

تعداد بازدید: 1,225

۱ دیدگاه

  1. نهالستان گفت:

    خیلی خوب و رسا بود .ممنون

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *