ایده برای دکوراسیون دفتر کار تبلیغاتی و مارکتینگ Ogilvy

ایده دکوراسیون دفتر کار، دفتر تبلیغاتی و مارکتینگ

ایده برای دکوراسیون دفتر کار تبلیغاتی و مارکتینگ Ogilvy

مشخصات پروژه

معماری: استودیو طراحی Trzop 

موقعیت: لهستان، ورشو

کارفرما: دفتر تبلیغات Ogilvy

مساحت: ۸۰۰ متر مربع

سال: ۲۰۱۸

شرح پروژه دکوراسیون دفتر کار تبلیغاتی و مارکتینگ Ogilvy

استودیو طراحی Trzop  دفتر کار Ogilvy که یک کمپانی جهانی تبلیغاتی و مارکتینگ واقع در شهر ورشو را طراحی نموده است. تیم معماری فضایی زیبا و آزاد را برای دفتر کار Oligvy طراحی کرده، فضای کاری که ارتباطات بین فردی و تعاملات بین کارکنان را آزاد در نظر گرفته است، در عین حال کارکنان آن هنگام حضور در آن احساس صمیمیت می کنند. هنگامی آژانس تبلیغاتی Oglivy تصمیم گرفت تا به فضای جدیدش نقل مکان کند، روشن بود که فضای آینده باید از روش خلاق تفکر حمایت کند.

معماران تصمیم گرفتند در این پروژه عناصر بسیار ظریف، متریال روکار در سقف سالن کنفرانس، صندلی موجود در مرکز سالن و یک لامپ بزرگ در فضای داخلی  را به رنگ قرمز که رنگ  موجود در لوگوی کمپانی می باشد، رنگ آمیزی کنند. دفتر جدید این آژآنس تبلیغاتی و مارکتینگ با استفاده از عناصر صنعتی در کنار فضاهای شفاف و بی طرفی مانند لابی و آشپزخانه تعادل ایجاد کرده است. فضای پس از صنعتی با قرار دادن یک آجر قرمز روی دیوارها و نقاشی کردن آن با سفید، با اشاره به نقاشی مورد استفاده در مجتمع نئو گوتیک "konesar" تجدید حیات می کند. اشیای کارخانه ای که نمایش دهنده سبک صنعتی در این پروژه هستند مانند درب های کشویی ساخته شده از فولاد خام، آهن شد زنگ و دیوارهای شیشه فضای داخلی دفتر را به مناطق مختلف تقسیم می کند و همزمان یک فضای باز را  در سراسر این دفتر ایجاد می کند.

این سیستم ارتباطات بین کارکنان را افزایش می دهد، کارایی را افزایش می دهد و باعث ایجاد روابط صمیمانه میان آن ها می شود.سازماندهی یک دفتر یک فرآیند پیچیده است، به همین دلیل، بدون توجه به کیفیت پروژه و اجرای آن، همکاری میان سازندگان آن نیز مهم است. این استودیو موفق به درک شخصیت فضای داخلی و همچنینتحریک خلاقیت کارکنان کمپانی شد. راه حل های پیشنهاد شده توسط معماران کاملا با دیدگاه آژانس مطابقت داشت. باتوجه به درک عالی توسط استودیو طراحی، یک تصویر کامل از شرکتی مدرن ایجاد شد و به طور کامل نشان می دهد که Oglivy یک نام تجاری بزرگ و یک نهاد بی انتها می باشد. کشانی که قصد طراحی فضای اداری تبلیغاتی و مارکتینگ دارند، می توانند از این ایده دکوراسیون دفتر کار الهام بگیرند.

در ادامه خط معمار شما را به دیدن تصاویر دعوت می نماید.

ایده دکوراسیون دفتر کار، دفتر تبلیغاتی و مارکتینگ ایده دکوراسیون دفتر کار، دفتر تبلیغاتی و مارکتینگ ایده دکوراسیون دفتر کار، دفتر تبلیغاتی و مارکتینگ ایده دکوراسیون دفتر کار، دفتر تبلیغاتی و مارکتینگ ایده دکوراسیون دفتر کار، دفتر تبلیغاتی و مارکتینگ ایده دکوراسیون دفتر کار، دفتر تبلیغاتی و مارکتینگ ایده دکوراسیون دفتر کار، دفتر تبلیغاتی و مارکتینگ ایده دکوراسیون دفتر کار، دفتر تبلیغاتی و مارکتینگ ایده دکوراسیون دفتر کار، دفتر تبلیغاتی و مارکتینگ ایده دکوراسیون دفتر کار، دفتر تبلیغاتی و مارکتینگ ایده دکوراسیون دفتر کار، دفتر تبلیغاتی و مارکتینگ ایده دکوراسیون دفتر کار، دفتر تبلیغاتی و مارکتینگ

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Officesnapshot

تعداد بازدید: 1,381

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *