۴۰ نمونه طراحی اتاق خواب با استفاده از آجر بصورت اکسپوز، بخش ۲

۴۰ نمونه طراحی اتاق خواب با استفاده از آجر بصورت اکسپوز، بخش ۲ –

در گذشته در وب سایت خط معمار، نمونه های زیادی از استفاده از آجر بصورت اکسپوز، در فضای نشیمن و به طور کل طراحی داخلی ارائه نموده ایم که از طریق لینک زیر می توانید برخی از این نمونه ها را مشاهده نمایید:

۳۳ نمونه طراحی داخلی با استفاده از آجر بصورت اکسپوز

در این بخش، اما قصد داریم ۴۰ نمونه استفاده ازآجر بصور اکسپوز در فضای اتاق خواب را ارائه کنیم که در دو بخش و هر بخش ۲۰ نمونه ارائه خواهند شد. در گذشته بخش اول اتاق خواب ها را ارائه نمودیم که از طریق لینک زیر می توانید آنها را بررسی نمایید. در این بخش نیز به سری دوم خواهیم پرداخت.

۴۰ نمونه طراحی اتاق خواب با استفاده از آجر بصورت اکسپوز، بخش ۱

آجر متریالی که از دیرباز در نمای ساختمان مورد توجه بوده است، امروزه راه خود به فضای داخلی ساختمان نیز باز کرده است و برای طراحی و دکوراسیون داخلی، بسیار مورد توجه طراحان قرار گرفته است. به نحوی که امروزه این متریال دوست داشتنی یک پای ثابت کارهای مدرن شده است و بصورت اکسپوز در این فضاها مورد توجه قرار می گیرد. آجر چه بصورت خام در فضا مورد استفاده قرار گیرد و چه رنگ شود، در فضا جایگاه ویژه ای برای خود خواهد داشت. از طرف دیگر ترکیب آجر با متریال هایی نظیر چوب، حسی گرما و انرژی خاصی ایجاد می نماید که برای بسیاری از افراد دلنشین ودوست داشتنی است.

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir- home Designing

تعداد بازدید: 3,782

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *