طراحی دفتر اداری به سبک صنعتی در محل کارگاه قدیمی

طراحی دفتر اداری به سبک صنعتی

طراحی دفتر اداری به سبک صنعتی در محل کارگاه قدیمی

آنچه در این بخش قصد بررسی آن را داریم، بازسازی یک کارخانه قدیمی و تبدیل آن به یک دفتر کار است. دفتری که بر اساس سبک های مدرن و صنعتی دیزاین شده است. این دفتر کار در شهر ملبورن استرالیا و در یکی از قدیمی ترین خیابان ها این شهر واقع شده است. ساختمان مورد نظر، ساختمانی است مربوط به دهه ۵۰ میلادی.

در ادامه به بررسی آیتم های طراحی و المان های بکارگرفته شده در طراحی این دفتر خواهیم پرداخت. نکته اول اینکه طراحان با علاقه ای که به سبک صنعتی داشته اند، سعی در حفظ ماهیت فضا تا حد امکان نموده اند. از این رو دیوارهای آجری موجود در فضا، نوسازی و بازسازی شده است. از سوی دیگر، تاسیسات موجود در ساختمان مانند لوله گاز و … نه تنها حذف نشده اند، بلکه حفظ و با اضافه کردن عناصر دیگر نظیر تهویه و لایتینگ بصورت اکسپوز، بر صنعتی بودن سبک طراحی تاکید شده است.

از سوی دیگر یکی از عناصر طراحی مدرن و صنعتی یعنی استفاده از شلف های وایر فریم در این دفتر کار مورد استفاده قرار گرفته است که امروزه در طراحی داخلی دفتر کار ، بسیار رایج است. به غیر از نکات ذکر شده، می توان این فضای اداری را مدرن دانست.

در ادامه دعوت می کینیم تصاویر بخش های مختلف این دفتر شامل فضای اصلی کاری کارکنان، فضای استراحت، اتاق جلسات و … را مشاهده و بررسی نمایید.

طراحی دفتر اداری به سبک صنعتی طراحی دفتر اداری به سبک صنعتی طراحی دفتر اداری به سبک صنعتی طراحی دفتر اداری به سبک صنعتی طراحی دفتر اداری به سبک صنعتی طراحی دفتر اداری به سبک صنعتی طراحی دفتر اداری به سبک صنعتی طراحی دفتر اداری به سبک صنعتی طراحی دفتر اداری به سبک صنعتی طراحی دفتر اداری به سبک صنعتی طراحی دفتر اداری به سبک صنعتی طراحی دفتر اداری به سبک صنعتی طراحی دفتر اداری به سبک صنعتی

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: ArchLine

تعداد بازدید: 683

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *