گفتگو دیوارهای سفید و خلوص بتن اکسپوز در معماری داروخانه

گفتگو دیوارهای سفید و خلوص بتن اکسپوز در معماری داروخانه

گفتگو دیوارهای سفید و خلوص بتن اکسپوز در معماری داروخانه

گفتگو دیوارهای سفید و خلوص بتن اکسپوز در معماری داروخانه ای که در این پروژه قصد معرفی آن را داریم، معماری جذابی برای فروشگاه می باشد. سبک این معماری مدرن است. فرم های ساده مورد استفاده در حجم بنا و طراحی نمای ساختمان و همچنین طراحی داخلی موجود در فضای داروخانه جذابیت و کشش بسیاری را در جذب مخاطب خود ایجاد کرده است. در ادامه به شرح ویژگی های این پروژه خواهیم پرداخت.

بنایی جدید در ظاهر شهری

این پروژه در یک شهر کوچک در منطقه معروف به Vega de Granada در کشور مکزیک قرار دارد. طراجی این پروژه وانمود می کند که یک نقطه ملاقات جدید برای مخاطب ایجاد کرده است. که داروخانه را با محیط اطراف پیوند می دهد. ارائه یک ظاهر شهری جدید که منجر به گفتگو بین دیوارهای سفید و خلوص بتن اکسپوز بدون سطح می شود. این مادیت خود – سنگ، آب و باغ – است که عناصر مختلفی را که فضای شهری جدید را پیکربندی می کنند، به هم متصل می کند.

مداخله دو حجم متمایز بصری ایجاد می کند. یک قطعه سفید بدون وزن روی داروخانه قرار می گیرد و مکان های مشترک خانه را نشان می دهد. در یک جلد دیگر از بتن، اتاق ها و محل کار و انبار داروخانه. فضای عمومی داروخانه به تنهایی خود را به بیرون کاملاً محض نشان می دهد، در تماس دائمی با فضای شهری، جایی که محدودیت ها محو می شوند.

طراحی داخلی داروخانه

در داخل داروخانه با وجود رنگ سفید و تداوم فضا برجستگی به محصول دارویی منتقل می شود. این هر دو کیفیت برجسته را به ساکنان و مشتریان داروخانه می دهد. همه با بازی نور، رنگ، و فضاهای دیافن که کاربران را در خود جای می دهد احاطه شده است. در شرف ایجاد فضایی آرام و درونگرا است که به خانه اجازه می دهد تا مکانی برای استراحت و آرامش باشد. و داروخانه فضایی کاربردی و همه کاره و آماده برای استفاده است. یک فضا، با رویکرد سخاوتمندانه نه با اندازه ای زیاد بزرگ و نه فضایی کوچک .

افزایش شفافیت نور طبیعی توسط مواد پیشنهادی و استفاده از مبلمان داخلی ایجاد شده است. آن ها همچنین به افزایش کیفیت فضاها اجازه می دهند. به نوبه خود، برجسته کردن اشکال حجم های بیرونی و نمایان ساختن مورفولوژی و عملکرد آنها با استفاده از نور غیرمستقیم که حتی کل فضا را روشن می کند، حاصل می شود. همچنین اجازه می دهد تا بر نفوذپذیری شهری تأکید کند.

در ادامه خط معمار شما را به دیدن سایر تصاویر از پروژه گفتگو دیوارهای سفید و خلوص بتن اکسپوز در معماری داروخانه دعوت می نماید.

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

شرکت معماری آوگون

منبع: archdaily

تعداد بازدید: 183

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *