چوب، عاشقانه یا هنر در معماری

عناصر دکوراتیو چوبی

چوب، عاشقانه یا هنر در معماری

همانطور که در گذشته گفته ایم، چوب از آن دسته از متریال هایی است که بیشتر عملیاتی بودن در صنعت ساختمان، دوست داشتنی است. با تمام استفاده های چوب و مشتقات آن در صنعت ساختمان، هنرمندان و عاشقان چوب، با این متریال، آبجکت هایی درست می کنند که هنر دست و عشق سازنده را در آن می توان مشاهده نمود. بسیاری از این افراد میز، صندلی، عناصر دکوراتیو، درب و محصولات دیگری خلق می کنند که تحسین هر بیننده ای را برمی انگیزند. در بخش های گذشته نیز برخی از این عناصر چوبی را به ارائه نموده ایم که در لینک زیر می توانید برخی از آنها را مشاهده نمایید:

ایده هایی برای ویترین های دکوراتیو چوبی

خلاقیت با چوب: میزهای ناهارخوری متفاوت با چوب

خلاقیت با چوب: نورپردازی آبجکت های چوبی

و اما در این بخش نیز برخی دیگر از این عناصر دوست داشتنی را آماده ارائه نموده ایم. محصولاتی نظیر درب چوبی که با شیشه ترکیب شده است، میزناهارخوری، صندلی، قفسه و … هستند. برای مشاهده ی این عناصر دکوراتیو با خط معمار همراه باشید.

عناصر دکوراتیو چوبی عناصر دکوراتیو چوبی عناصر دکوراتیو چوبی عناصر دکوراتیو چوبی عناصر دکوراتیو چوبی عناصر دکوراتیو چوبی عناصر دکوراتیو چوبی عناصر دکوراتیو چوبی عناصر دکوراتیو چوبی عناصر دکوراتیو چوبی عناصر دکوراتیو چوبی عناصر دکوراتیو چوبی عناصر دکوراتیو چوبی عناصر دکوراتیو چوبی عناصر دکوراتیو چوبی عناصر دکوراتیو چوبی عناصر دکوراتیو چوبی عناصر دکوراتیو چوبی عناصر دکوراتیو چوبی عناصر دکوراتیو چوبی عناصر دکوراتیو چوبی عناصر دکوراتیو چوبی عناصر دکوراتیو چوبی عناصر دکوراتیو چوبی عناصر دکوراتیو چوبی عناصر دکوراتیو چوبی عناصر دکوراتیو چوبی عناصر دکوراتیو چوبی عناصر دکوراتیو چوبی عناصر دکوراتیو چوبی

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 1,167

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *