نگاهی به طراحی داخلی گالری عینک ENDPIECE، سئول

طراحی داخلی فروشگاه عینک،طراحی داخلی گالری،دکوراسیون داخلی مغازه عینک فروشی

نگاهی به طراحی داخلی گالری عینک ENDPIECE، سئول –

در این بخش قصد داریم نگاهی به طراحی داخلی یک فروشگاه و گالری عینک در شهر سئول، پایتخت کره جنوبی بیاندازیم. این فروشگاه ENDPIECE نام دارد و توسط گروه معماری wallga + WGNB دیزاین شده است. طراحی فروشگاه بر اساس سبک های مدرن و صنعتی صورت گرفته است. اگر نگاهی به سقف فروشگاه بیاندازید، متوجه این وضوع خواهید شد. استفاده از تاسیسات بعنوان بخشی از دکوراسیون، از نشانه های سبک صنعتی است.

یکی از کارهای خاصی که در این مغازه انجام شده است و شما در تصاویر مشاهده می نمایید، ساخت یک دکور با طناب است. رنگ سبز، یکی از رنگ های اصلی به کار گرفته شده در این گالری است و دکور طناب پیچ شده و میز رسپشن متصل به آن، به رنگ سبز هستند که در تصویر مشاهده می کنید.

در ادامه اگر قصد طراحی یک فروشگاه و یا گالری فروشگاه مانند دارید، می توانید ایده های ارائه شده در این فروشگاه را مشاهده و بررسی نمایید.

طراحی داخلی فروشگاه عینک،طراحی داخلی گالری،دکوراسیون داخلی مغازه عینک فروشی طراحی داخلی فروشگاه عینک،طراحی داخلی گالری،دکوراسیون داخلی مغازه عینک فروشی طراحی داخلی فروشگاه عینک،طراحی داخلی گالری،دکوراسیون داخلی مغازه عینک فروشی طراحی داخلی فروشگاه عینک،طراحی داخلی گالری،دکوراسیون داخلی مغازه عینک فروشی طراحی داخلی فروشگاه عینک،طراحی داخلی گالری،دکوراسیون داخلی مغازه عینک فروشی طراحی داخلی فروشگاه عینک،طراحی داخلی گالری،دکوراسیون داخلی مغازه عینک فروشی

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir – RetailDesignBlog

تعداد بازدید: 1,091

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *