نگاهی به طراحی داخلی بوتیک، فروشگاه و سالن زیبایی Le Manoir در مونترال

طراحی داخلی بوتیک،دکوراسیون سالن زیبایی،طراحی داخلی فروشگاه لوازم آرایشی

نگاهی به طراحی داخلی بوتیک، فروشگاه و سالن زیبایی Le Manoir در مونترال –

در این بخش قصد داریم نگاهی به طراحی داخلی بوتیک، فروشگاه، سالن زیبایی و نمایشگاه مد و فشن در شهر مونترال کانادا بیاندازیم. برند Le Manoir یک برند جوان و نوپاست که در حال افتتاح شعب خود در کانادا می باشد و در طراحی داخلی شعب خود، سعی می کند از یک دیزاین خاص و متفاوت بهره ببرد. بر این اساس، طراحی داخلی بوتیک مذکور این برند توسط گروه معماری Agence Tuxedo صورت گرفته است.

چالش اصلی پیش رو در طراحی این فضا، ارائه ی کاربردهای متفاوت در یک محیط بوده است. از آنجایی که این بوتیک، سرویس های متفاوتی ارائه می کند، باید چندین کاربرد در یک فضا را در کنار یکدیگر جای داد.

برای پشتیبانی از این چند عملکردی فضا، تصمیم به ارائه ی یک پلان باز شد که یک میز رسپشن با یک حالت خوش آمد گویانه در مرکز فضا قرار گیرد وسرویس ها و عملکردهای فضا، پیرامون این مرکزیت قرار گیرند.

طراحی داخلی بوتیک،دکوراسیون سالن زیبایی،طراحی داخلی فروشگاه لوازم آرایشی طراحی داخلی بوتیک،دکوراسیون سالن زیبایی،طراحی داخلی فروشگاه لوازم آرایشی طراحی داخلی بوتیک،دکوراسیون سالن زیبایی،طراحی داخلی فروشگاه لوازم آرایشی طراحی داخلی بوتیک،دکوراسیون سالن زیبایی،طراحی داخلی فروشگاه لوازم آرایشی طراحی داخلی بوتیک،دکوراسیون سالن زیبایی،طراحی داخلی فروشگاه لوازم آرایشی طراحی داخلی بوتیک،دکوراسیون سالن زیبایی،طراحی داخلی فروشگاه لوازم آرایشی

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 3,062

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *