نگاهی به طراحی داخلی اپل استور شعبه سنگاپور، فاستر و همکاران

طراحی داخلی فروشگاه های اپل،طراحی داخلی اپل استور

نگاهی به طراحی داخلی اپل استور شعبه سنگاپور، فاستر و همکاران

فروشگاه های شرکت اپل، معروف به اپل استور به لحاظ دیزاین، همواره مورد توجه بوده اند. شما می توانید این طور تصور کنید که شرکت اپل با محصولات الکترونیکی خود همواره جزء بهترین های این بازار در دنیا بوده است. منطبق و همگام با محصولات خاص شرکت اپل، دیزاین و طراحی فروشگاه ها و شعب این برند نیز، باید خاص و متفاوت باشد.

شرکت اپل مانند تمام برندهای بزرگ دنیا که در سرتاسر دنیا دارای شعبه هستند، برای طراحی فروشگاه های خود از دستورالعمل یکپارچه طراحی پیروی می کند. معمار سرشناس بریتانیایی، نورمن فاستر، یکی از کسانی است که طراحی تعداد زیادی از شعب فروشگاه های اپل در سرتاسر دنیا را بر عهده داشته است.

فروشگاه اپل واقع در کشور سنگاپور نیز توسط نورمن فاستر طراحی شده است. مانند تمام فروشگاه های اپل، در این فروشگاه نیز نمای شیشه ای با ارتفاع زیاد کار شده است که البته ارتفاع شیشه ی نمای فروشگاه های مختلف اپل یکسان نیست و بسته به شرایط پروژه تعیین می گردد. اگر قصد دارید، راجع به دستورالعمل طراحی فروشگاه های اپل بیشتر بدانید و طراحی شعب بیشتری از فروشگاه های این برند را ببینید، لینک زیر را بررسی نمایید.

طراحی فروشگاه های اپل

اما شعبه ای که در این بهش قصد بررسی آن را داریم یعنی شعبه سنگاپور، دارای یک ویژگی منحصر بفرد است و آن پلکان سنگی یکپارچه بین طبقات است. در ادامه دعوت می کنیم نگاهی به تصاویر این راه پله بیاندازید.

طراحی داخلی فروشگاه های اپل،طراحی داخلی اپل استور طراحی داخلی فروشگاه های اپل،طراحی داخلی اپل استور طراحی داخلی فروشگاه های اپل،طراحی داخلی اپل استور

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline,ir

تعداد بازدید: 875

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *