نگاهی به دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک

دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک

نگاهی به دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک

در این بخش خط معمار قصد دارد تا نگاهی به دکوراسیون سرویس بهداشتی های کوچک بیندازد. همانطور که همه می دانید سرویس بهداشتی یکی از مهم ترین بخش های منزل می باشد. اگر چه این بخش در منازل بخش کوچکی را اشغال می کند، اما طراحی آن می تواند تأثیر زیادی در زندگی روزمره افراد داشته باشد. با توجه به این که امروزه اکثر افراد در آپارتمان ها زندگی می کنند و فضای زندگی کوچکتری دارند، سرویس بهداشتی آن ها نیز دارای ابعاد کوچکی می باشد. بنابراین تزئینات و قرارگیری اشیای در چنین فضای محدودی می تواند ایجاد آشفتگی و بی نظمی کند. بدین ترتیب طراحی آن مورد توجه افراد قرار می گیرد تا با توجه به محدودیت های موجود، سرویس بهداشتی،  زیبایی و عملکرد خود را داشته باشد. خط معمار نیز برای اینکه شما از بهترین ایده ها الهام بگیرید، روش هایی را برای دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک ارائه خواهد داد.

استفاده از کاغذ دیواری های طرح دار

یکی از نکاتی که در هنگام طراحی سرویس بهداشتی های کوچک باید به آن توجه داشته باشیم دیواره های آن می باشد. استفاده از کاغذ دیواری و یا کاشی های طرح دار باعث می شود تا علاوه بر ایجاد جذابیت، فضاهای کوچک، بزرگتر به نظر برسند.

افزودن گیاهان طبیعی 

با قرار دادن یک یا چند گلدان گل طبیعی سعی کنید تا سرویس بهداشتی کوچک خود را مطبوع نگه دارید. همچنین سعی کنید گیاهی را انتخاب کنید که به تهویه هوای محیط کمک کرده و رطوبت خوبی را دارد.

سازمان دهی های هوشمندانه

یکی از راه کارهای عالی و هوشمندانه در مرتب نگه داشتن سرویس بهداشتی های کوچک، استفاده از سبد هایی با سایزهای مختلف می باشد. شما می توانید این سبدها را در کابینت های موجود قرار داده و یا اینکه آن ها را حلق آویز کنید.

استفاده از شلف ها در بالای دیواره ها

یکی از ضروری ترین مسائل موجود در طراحی فضاهای کوچک استفاده از دیواره های موجود می باشد. برای قرار دادن اشیای ضروری و وسایل تزئینی می توانید شلف هایی در سایزهای مختلف را قرار دهید.

استفاده از کابینت های باریک و بلند

برای ایجاد فضاهای بیش تری برای ذخیره سازی سعی کنید تا فضایی را برای قرار دادن کابینت های بلند و باریک در نظر داشته باشید.

فرش هایی با الگوهای منحصر به فرد

سعی کنید تا دکوراسیون این فضا تا حد امکان ساده باشد. برای پوشش کف آن می توانید از قالیچه هایی با الگوهای منحصر به فرد استفاده کنید. توصیه می شود تا از طرح هایی استفاده کنید که دیزاین فضای حمام و سرویس بهداشتی شما را تکمیل کند.

تم مینیمالیسم

استفاده از سبک مینیمالیسم یکی از بهترین گزینه ها برای طراحی سرویس بهداشتی های کوچک می باشد. برای زیباتر جلوه دادن چنین فضاهایی می توانید از یک لوستر مینیمال طلایی و برخی از گلدان های تزئینی نیز استفاده کنید.

قرار دادن شلف برای لوازم آرایشی و بهداشتی

شما می توانید برای قرار دادن لوازم های آرایشی و بهداشتی خود از شلف های چند طبقه استفاده کنید. این شلف ها باعث می شود تا محیط بهم ریخته به نظر نرسند.

قرار گیری آویز حوله در پشت در

در طراحی سرویس بهداشتی های کوچک باید از تمامی فضاهای موجود استفاده کرد، به عنوان مثال بهتر است که آویز حوله ها را در پشت درب قرار دهید.

نورپردازی

یکی از مهم ترین نکاتی که طراحان باید به آن توجه داشته باشند، نورپردازی می باشد.به علاوه مطالعات نشان داده است که نورپردازی با رنگ مناسب می تواند علاوه بر بزرگتر نشان داده شدن و روشن تر بودن فضا، بر خلق و خوی افراد تأثیر بگذارد. 

علاوه بر مواردی که ذکر شد، راه های بسیار دیگری برای دکوراسیون سرویس بهداشتی های کوچک وجود دارد که خط معمار در بخش های بعدی برای کاربران گرامی به اشتراک خواهد گذاشت. در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Archline

تعداد بازدید: 1,092

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *