نمونه ای از یک دفتر کار مدرن و انعطاف پذیر

نمونه ای از یک دفتر کار با طراحی داخلی موفق

نمونه ای از یک دفتر کار با طراحی داخلی موفق

راه حل برای اجاره ساخته شده است

در بخش به معرفی نمونه ای از یک دفتر کار مدرن و انعطاف پذیر می پردازیم. کارفرما دفاتری مجهز کرده و به شرکت های مختلف اجاره می دهد. بنابراین در این پروژه طراحی داخلی اداری طبق نطر کارفرما به دنبال راه حلی برای ارتقای ملک با هدف جذب مستاجران سنتی بوده است.

مقصد منحصر به فرد

ساختمان نبشی داشت قدیمی به نظر می رسید و برای جذب مستاجران جدید نیاز به تجدید نظر داشته است. صاحبخانه می خواست این ملک منعکس کننده محله محلی و مستاجران آن باشد تا یک دفتر مقصد برای مشاغل احتمالی ایجاد کند که به دنبال نقل مکان به منطقه Farringdon هستند.دفتر معماری Oktra یک فرآیند طراحی شش هفته ای را با مشتری و مشاوران آنها طی کرده و در مورد ساختمان های اطراف و مشاغلی که آنها را اشغال می کنند تحقیق کرده است. تا بازار محلی را درک کند. این فضا با در نظر گرفتن کسب‌ و کارهای کوچک‌ تر و استارت‌ آپ‌ ها طراحی شده است و حداکثر ۴۰ نفر در هر طبقه را پذیرایی می‌ کند و بر فضاهای کاری غیر رسمی و انعطاف‌ پذیر تمرکز دارد.

کار مدرن و انعطاف پذیر

برای ایجاد یک محیط کاری منعطف برای مستاجران احتمالی، Oktra صفحه کف را باز کرد تا انواع ایستگاه های کاری را فراهم کند. با توجه به اینکه تنها ۲۰ درصد از صفحه کف از محلول های ساخته شده تشکیل شده است و مابقی صفحه کف به عنوان فضای پلان باز، Oktra بر روی استفاده از راه حل های مبلمان متمرکز شده است تا حداکثر انعطاف پذیری را با مبلمان قابل تنظیم مجدد که می توانند برای استفاده های مختلف تغییر کاربری دهند، ایجاد کند. تمام اثاثیه توسط Techo، مستأجر The Corner Building تهیه شده است و به ایجاد احساس اجتماعی در ملک کمک می کند.

هویت بصری

مفهوم طراحی ساخته شده برای اجاره به سایر ویژگی‌ های این پروژه اشاره دارد و به ایجاد هویت بصری ثابت برای فضاهای اداری آنها کمک می‌ کند. طراحی خنثی و مینیمالیستی با روکش مبلمان و کاشت گرم بود که به این مجموعه کمک کرده است تا نیازهای بازار فعلی را برای فضای اداری در نظر گرفته شده و معاصر برآورده کند. هر طبقه یک لوح خالی برای مستاجران ورودی است که می توانند فضا را با برند شرکت خود شخصی سازی کنند.

دسترسی انحصاری به تراس

Oktra اطمینان حاصل کرد که پایداری و رفاه در هنگام طراحی فضا در اولویت قرار دارند، و رنگ‌ های پایدار و بیوفیلیا را در سراسر با سبزی، پوشش‌ های چوبی و نور طبیعی فراوان انتخاب کرده اند. تراس پشت بام که قبلاً کمتر مورد استفاده قرار می‌ گرفت، به یک مکان خیره‌ کننده برای مستاجر با صندلی‌ های استراحت، کاشت درختان، آلاچیق و باری تبدیل شده است که به مستاجرین اجازه می‌ دهد از منظره‌ های منطقه لذت ببرند و در تمام طول سال بیرون بنشینند.

ساختمان نبشی برای پاسخگویی به نیازهای مستاجر برای فضای کاری انعطاف‌ پذیر، فضاهای ملاقات غیر رسمی و مناطق استراحت از جمله یک تراس در فضای باز طراحی شده است که همگی در یک ملک مدرن و مدرن قرار گرفته‌ اند که امکانات رفاهی زیادی را در منطقه محلی ارائه می‌ دهد.

در ادامه خط معمار شما را به دیدین سایر تصاویر از پروژه نمونه ای از یک دفتر کار مدرن و انعطاف پذیر دعوت می نماید.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

شرکت معماری آوگون

منبع: homeworlddesign

تعداد بازدید: 196

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *