معماری، طراحی نما و داخلی ساختمان ویلایی در کانادا

معماری ساختمان ویلایی،طراحی نمای ویلا،طراحی داخلی ویلا

معماری، طراحی نما و داخلی ساختمان ویلایی در کانادا –

طراحی معماری ساختمان ویلایی که در این بخش قصد داریم نگاهی به آن بیاندازیم توسط شرکت معماری BONE Structure صورت گرفته است. این ساختمان ویلایی در مجاورت کوهستان St-Donat واقع در ایالت کبک کانادا واقع شده است. همانطور که در تصویر مشخص استف نمای ساختمان با متریال های چوب، فلز، سنگ و شیشه کار شده است. نمای ساختمان بر اساس سبک مدرن طراحی شده و سعی شده است با استفاده از متریال شیشه، در ابعاد بزرگ، حداکثر زاویه دید به فضای پیرامون ساختمان فراهم گردد. با توجه به ویژگیهای اقلیمی منطقه، استفاده از متریال های سنگ و چوب کاملا طبیعی به نظر می رسد.

از حجم معماری ویلا و نمای ساختمان که بگذریم، طراحی داخلی این ساختمان ویلایی نیز درخور توجه است. دیزاین داخلی نیز بر اساس سبک مدرن و بصورت دوبلکس است . متریال های چوب و سنگ در فضای داخلی نیز مورد استفاده قرار گرفته اند و با متریال های دیگر همنشین شده اند.

در ادامه دعوت می کنیم نگاهی به حجم، نما و فضاهای داخلی این ساختمان ویلایی بیندازید.

معماری ساختمان ویلایی،طراحی نمای ویلا،طراحی داخلی ویلا معماری ساختمان ویلایی،طراحی نمای ویلا،طراحی داخلی ویلا معماری ساختمان ویلایی،طراحی نمای ویلا،طراحی داخلی ویلا معماری ساختمان ویلایی،طراحی نمای ویلا،طراحی داخلی ویلا معماری ساختمان ویلایی،طراحی نمای ویلا،طراحی داخلی ویلا معماری ساختمان ویلایی،طراحی نمای ویلا،طراحی داخلی ویلا معماری ساختمان ویلایی،طراحی نمای ویلا،طراحی داخلی ویلا معماری ساختمان ویلایی،طراحی نمای ویلا،طراحی داخلی ویلا

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – Contemporist

تعداد بازدید: 3,255

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *