معرفی ۳۱ نمونه از سقف کاذب در دکوراسیون داخلی اداری

سقف کاذب در فضای اداری

معرفی ۳۱ نمونه از سقف کاذب در دکوراسیون داخلی اداری

در دکوراسیون داخلی سقف ها به اندازه سایر بخش ها اهمیت دارد و طراحی آن می تواند در عملکرد های مختلف نقش مهمی را ایفا کند. به کار گیری سقف های کاذب با طرح های جذاب  و متفاوت در طراحی داخلی می تواند چهره ای متفاوت به فضا دهد و محیط را از یکنواختی خارج کند.

سقف های کاذب در طرح های گوناگون و با متریال های مختلف چون کناف، چوب و غیره در طرح های مختلف وجود دارد که با توجه به نوع کاربری آن ها می توان در دکوراسیون داخلی استفاده کرد.

در این بخش خط معمار به بررسی و معرفی سقف های کاذب در فضای اداری می پردازد. در ادامه با دیدن تصاویر ما را همراهی کنید.

سقف کاذب در فضای اداری سقف کاذب در فضای اداری سقف کاذب در فضای اداری سقف کاذب در فضای اداری سقف کاذب در فضای اداری سقف کاذب در فضای اداری سقف کاذب در فضای اداری سقف کاذب در فضای اداری سقف کاذب در فضای اداری سقف کاذب در فضای اداری سقف کاذب در فضای اداری سقف کاذب در فضای اداری سقف کاذب در فضای اداری سقف کاذب در فضای اداری سقف کاذب در فضای اداری سقف کاذب در فضای اداری سقف کاذب در فضای اداری سقف کاذب در فضای اداری سقف کاذب در فضای اداری سقف کاذب در فضای اداری سقف کاذب در فضای اداری سقف کاذب در فضای اداری سقف کاذب در فضای اداری سقف کاذب در فضای اداری سقف کاذب در فضای اداری سقف کاذب در فضای اداری سقف کاذب در فضای اداریسقف کاذب در فضای اداری سقف کاذب در فضای اداری سقف کاذب در فضای اداریتحریریه خط معمار 

مترجم: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: archline

تعداد بازدید: 2,182

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *