معرفی بورس خرید متریال ساختمانی در تهران

یکی از دغدغه های اصلی کارفرمایان در هنگام ساخت و ساز و یا بازسازی پروژه هایشان این است که مصالح، اجزا و لوازم ضروری را از کجا تهیه کنند که هم دارای کیفیت بالا بوده و هم از لحاظ اقتصادی برای آن ها مقرون به صرفه باشد. همچنین افراد می خواهند تا دسترسی شان به این مراکز آسان بوده و بتوانند در زمان خود صرفه جویی کنند.

کارشناسان و معماران همواره توصیه می کنند تا هنگام خرید مصالح ساختمانی و سایر لوازم مورد استفاده به مراکز بورس آن ها مراجعه نمایید. در این مراکز شما با طیف گسترده ای تر از متریال، با کیفیت های متفاوت و قیمت های مختلفی روبرو خواهید شد. به علاوه شما می توانید اجناس مختلف را از نزدیک مشاهده کرده و کیفیت و طرح متریال ها را بسنجید و با اطمینان خاطر، خرید خود را انجام داده و پروژه های رویایی خود را به اجرا در آورید. به طور  عمده در کلان شهرهایی چون تهران، تبریز، اصفهان و اراک بورس هر یک از مصالح و متریال ساختمانی در یک نقطه از شهر قرار دارد که ممکن است افراد به تمامی این مراکز آشنایی کامل نداشته باشند. از این رو خط معمار در این بخش قصد دارد تا مناطقی که در تهران بورس لوازم و مصالح ساختمانی هستند را به شما کاربران گرامی معرفی کند تا شما در هنگام خرید لوازم و مصالح مورد نیاز خود به مراکز مراجعه نمایید و در زمان و هزینه ی خود صرفه جویی نمایید.

بورس خرید متریال مورد استفاده در سفت کاری

سیمان

جهت تهیه سیمان مورد نیاز در پروژه های خود در تهران دو راه پیش رو دارید. اگر میزان سیمان مصرفی شما زیاد نیست، می توانید به انبارهای محلی مراجعه کرده و سیمان مورد نیاز خود را خریداری کنید. اما اگر پروژه ی مورد نظر بزرگ است، توصیه می کنیم که به طور مستقیم از تولید کننده ی آن در کارخانه ی سیمان در تهران تهیه کنید.

بتن

ساده ترین و بهترین راه تهیه بتن برای پروژه های ساختمانی این است که با شرکت های تولید بتن در سطح تهران تماس بگیرید.

آجر

دفاتر فروش انواع آجرها در میدان خراسان قرار دارد، اما شما می توانید جهت دسترسی سریع و آسان به انبارهای محلی مراجعه نمایید و در مدت زمان کوتاه تری خرید خود را انجام دهید.

ورق، میلگرد، تیرآهن، نبشی، قوطی

بازار عمده ی آهن آلات در تهران در منطقه ی آهن مکان و شا آباد می باشد. شما می توانید با مراجعه به این مراکز لوازم مورد نیاز خود از جمله ورق، میلگرد، تیرآهن و غیره را به طور مستقیم از تولیدکننده ها با قیمت مناسب خریداری نمایید.

شن و ماسه

انبارهای محلی ساده ترین و در دسترس ترین مکان برای خریداری شن و ماسه می باشند. شما باید جهت خریداری شن و ماسه برای پروژه های بازسازی و ساختمانی، انبارهای مصالح در منطقه ی مورد نظر را شناسایی کرده و جنس مورد نیاز خود را تهیه نمایید.

ایزوگام 

شما می توانید شرکت های تولید کننده و اجرا کننده ایزوگام در تهران را شناسایی کرده و خریداری نمایید.

متریال مورد استفاده در نازک کاری

گچ

برای خرید گچ نیز همانند سایر متریال مورد نیاز توصیه می کنیم که به انبارهای محلی مراجعه کنید.

کاشی و سرامیک

بورس خرید انواع کاشی و سرامیک ها در خیابان بنی هاشم و خیابان شیراز قرار دارد. با مراجعه به این مراکز می توانید کاشی و سرامیک دلخواه خود را با قیمت مناسب خریداری کنید.

آسانسور 

برای خرید آسانسور در پروژه های ساختمانی بهتر است که با شرکت های ساخت و تولید آسانسور در سطح شهر تماس بگیرید.

سنگ نمای بیرونی و نمای داخلی

بازار عمده ی سنگ تهران در جاده ی خاوران و دهکده ی المپیک قرار دارد. اگر به دنبال سنگ برای نمای ساختمان و یا حتی نمای داخلی پروژه های خود هستید می توانید با مراجعه به این مراکز سنگ مورد نظر خود را خریداری کنید.

متریال فینیشینگ

پارکت، لمینت و درب ضد سرقت

به روز ترین، مدرن ترین و زیباترین نمونه های پارکت، لمینت و درب های ضد سرقت را می توانید در خیابان مفتح و سهروردی شمالی پیدا کنید.

شوفاژ و پکیج

در خیابان طالقانی تهران بازار عمده ی شوفاژ و پکیج قرار دارد. اگر قصد خرید شوفاژ و پکیج دارید، توصیه می کنیم حتما به این مرکز مراجعه کنید.

شیرآلات

اگر قصد خرید شیرآلات برای پروژه های خود هستید، می توانید به بازار فروش عمده ی آن در خیابان سهروردی، خیابان بنی هاشم، خیابان کاشانی و خیابان شیراز مراجعه کنید.

سیستم تهویه

خیابان سعدی تهران مرکز فروش عمده ی سیستم های تهویه می باشد. در این خیابان انواع سیستم های تهویه با قیمت ها و کیفیت های متنوع وجود دارد.

لوازم چوبی

بازار مبلمان یافت آباد، دلاوران و سایت خاوران بهترین مناطق برای خرید مبلمان پروژه های طراحی داخلی می باشند.

کابینت

متنوع ترین و مدرن ترین انواع کابینت ها را با قیمت های مناسب می توانید در بازار عمده ی آن ها در سهروردی، سایت خاوران و چهاردانگه خریداری کنید.

کاغذ دیواری

شما می توانید جدیدترین و به روز ترین کاغذهای دیواری با قیمت و کیفیت های متنوع را در خیابان سهرودی پیدا کنید.

سرویس روشویی و وان

اگر شما به دنبال روشویی و شیرآلات لوکس و مدرن هستید، توصیه می کنیم که حتما به بازار فروش عمده ی آن ها در تهران (خیابان شیراز، خیابان بنی هاشم و عبدل آباد) مراجعه کنید. در این مراکز انواع مدل ها و برندهای روشویی، ظرف شویی و شیرآلات وجود دارد. شما می توانید با توجه به نوع دکوراسیون پروژه ی داخلی و بودجه ی خود، لوازم مورد نظر خود ر ا با نازل ترین قیمت خریداری نمایید.

لایتینگ

اگر در خیابان لاله زار و ابوسعید تهران قدم زده باشید، قطعا فروشگاه های لاتینگ را مشاهده کرده اید. شما می توانید انواع لایتینگ های مدرن و کلاسیک را در این بازارها بیابید و پروژ های خود را نورپردازی کنید.

رنگ

شما می توانید برای خرید رنگ مورد نیاز پروژه های خود به دفاتر فروش رنگ محله ی خود مراجعه نمایید.

شیشه

اگر به دنبال خرید شیشه برای پروژه های خود هستید، بهتر است که به بازارهای خیام، شوش، دلاوران تکاوران مراجعه کنید.

یراق آلات

بازار عمده ی یراق آلات تهران در میدان حسن آباد و سهروردی قرار دارد. در این مناطق انواع لوله، دستگیره و قفل ها با قیمت های متنوع یافت می شود.

امیدواریم که مطلب فوق برای شما کاربران گرامی به ویژه شهروندان تهرانی کاربردی بوده و بتوانید متریال مورد نیاز پروژه های خود را در کوتاه ترین مدت زمان و با نازل ترین قیمت خریداری نمایید.

 

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

منبع: Archline

 

تعداد بازدید: 2,087

۱ دیدگاه

  1. نرگس سیدملکی گفت:

    عالی بود ممنون

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *