طراحی داخلی کلینیک دندانپزشکی آراد، مدرن و مینیمال، دفتر معماری آینه

طراحی داخلی کلینیک دندانپزشکی،طراحی مطب دندانپزشک

طراحی داخلی کلینیک دندانپزشکی آراد، مدرن و مینیمال

در این قسمت قصد داریم به بررسی طراحی داخلی کلینیک دندانپزشکی در شهر تهران بپردازیم که توسط دفتر معماری آینه دیزاین شده است. همانطور که اشاره شد، طراحی این مطب دندانپزشکی بر اساس سبک مدرن و مینیمال انجام شده است.

کلینیک در طبقه چهارم یک ساختمان پنج طبقه واقع شده است. این پروژه در واقع بازسازی یک واحد مسکونی با یک هال بزرگ و سه اتاق خواب بوده است که تخریب، طراحی و اجرا شده است. رنگ های اصلی مورد استفاده در طراحی این فضای درمانی، سفید و خاکستری بوده اند. در تمامی فضا شامل سقف، دیوارها، کف وحتی مبلمان چیزی به غیر از این دو رنگ نخواهید دید. (مگر گیاهان به کار رفته در فضا).

این کلینیک برای پنج دندانپزشک تدارک دیده شده است و به این شکل، ۵ اتاق پزشک در پلان تدارک دیده شده است و در جانمایی این اتاق ها سعی بر این بوده است تا حداکثر بهره وری از نور طبیعی در نظر گرفته شود و به این شکل اتاق ها دارای پنجره روی به خیابان هستند.

بر اساس اظهارات تیم معماری در طراحی داخلی این کلینیک، از هندسه خطوط شکسته استفاده شده است. از طریق خطوط شکسته اول از همه دید درون اتاق ها از چشم کاربر حاضر در فضای بیرونی کور شده است و راهرو از حالت یک دالان مستقیم خارج شده است.

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این مطب دندانپزشکی را مشاهده و بررسی نمایید. در انتها نیز پلان های این کلینیک قرار داده شده اند.

طراحی داخلی کلینیک دندانپزشکی،طراحی مطب دندانپزشک طراحی داخلی کلینیک دندانپزشکی،طراحی مطب دندانپزشک طراحی داخلی کلینیک دندانپزشکی،طراحی مطب دندانپزشک طراحی داخلی کلینیک دندانپزشکی،طراحی مطب دندانپزشک طراحی داخلی کلینیک دندانپزشکی،طراحی مطب دندانپزشک طراحی داخلی کلینیک دندانپزشکی،طراحی مطب دندانپزشک طراحی داخلی کلینیک دندانپزشکی،طراحی مطب دندانپزشک

پلان، دیاگرام، سکشن و …

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: Dezeen

تعداد بازدید: 1,962

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *