مرکز چند منظوره Saint-Apollinaire | دفتر معماری Patriarche

مرکز چند منظوره Saint-Apollinaire | دفتر معماری Patriarche

طراحی معماری و داخلی مجموعه قرهنگی ورزشی

مرکز چند منظوره Saint-Apollinaire | دفتر معماری Patriarche

شرح پروژه:

در ۷ ژوئن، مرکز چند منظوره Saint-Apollinaire طراحی شده توسط Parka – Architecture & Design، پذیرای اولین بازدیدکنندگان خود بود. فضا های منعطف متناسب با طیف وسیعی از فعالیت های فرهنگی، تفریحی و ورزشی ساخته شد. این ساختمان شامل یک سالن ورزشی دو نفره با رختکن، چهار اتاق چند منظوره و یک فضای کاملاً مجهز برای کلاس های آشپزی است. یک سازمان ساده و موثر فضای داخلی را فراهم می کند که به اندازه کافی انعطاف پذیر است تا بتواند طیف وسیعی از فعالیت ها را در خود جای دهد

معماری این مجموعه، با یک زبان حجمی ساده و تصفیه شده توسعه یافته است، که مشخصه آن حجم برجسته طبقه دوم است. طرحی مثلثی به شکلی ساده در دهانه های طبقه دوم و روی نمای فلزی آن تکرار شده است که فضاهای داخلی پویا را ایجاد می کند و به چیدمان اتاق ها حس بازی می بخشد.

پس از ورود به ساختمان مرکز چند منظوره Saint-Apollinaire ، بازدیدکنندگان با آتریوم روبرو می شوند که نور طبیعی و گرمای مواد چوبی را به حداکثر می رساند. نمای داخلی با پرداخت های طبیعی مشخص می شود که با رنگ های برجسته در ورودی اتاق های چند منظوره و نواحی تغییر برجسته شده است. پارکا همچنین تابلوهای داخلی و خارجی ساختمان را طراحی کرده است. معماران از الگوی مثلثی پوشش ساختمان و رنگ زرد مفهوم طراحی داخلی استفاده کردند. پیکتوگرام‌ های شیک معیار هایی را که به آسانی می‌ توان مکان‌ یابی کرد و در عین حال به‌طور هماهنگ معماری را یکپارچه می‌ کند، تعیین می‌ کند.

در ادامه خط معمار شما را به دیدین تصاویری بیشتر از مجموعه چند منظوره Saint-Apollinaire دعوت می نماید.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

شرکت معماری آوگون

منبع: www.archilovers.com

تعداد بازدید: 262

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *