مجموعه سوئیت‌ها و رستوران Caravia Beach Junior / معماری Mastrominas

مجموعه سوئیت‌ها و رستوران Caravia Beach Junior / معماری Mastrominas

معماری و طراحی داخلی هتل سوئیت ساحلی

سوئیت‌ها و رستوران کاراویا بیچ جونیور / معماری Mastrominas

شرح پروژه:

مجموعه سوئیت‌ها و رستوران Caravia Beach Junior در مارماری، کوس، در محیطی احاطه شده توسط نخل‌ ها واقع شده است. سوئیت ها و رستوران به طور ارگانیک از طریق یک استخر روباز بزرگ و شبکه عرشه، روی آب به هم متصل هستند.

این مجموعه در اطراف یک استخر مشترک گسترش یافته که زیر ۵ خانه ییلاقی و رستوران قرار دارد و از طریق شبکه ای از عرشه ها و سکوها با تمام محیط ساختار یافته ارتباط برقرار کرده و کانال هایی را ایجاد کرده است که فضاهای فردی را احاطه می کنند.

از نظر خوانش عمودی منطقه، ساختمان های ییلاقی در دو طبقه همکف و طبقه اول سازماندهی شده اند که در طبقه اول از طریق حیاط های خصوصی اتاق ها دسترسی مستقیم به استخر وجود دارد. معماری احجام، تفسیری دوباره از معماری مکعبی شکل ساده یونانی به سبک جزیره ای با دهانه های کمی برای دسترسی به حیاط است.

از نظر خوانش افقی اتاق ها، چیدمان دارای یک انتقال تدریجی از قسمت های خصوصی حمام ها به اتاق های اصلی، سپس به حیاط و در نهایت به استخر مشترک است. اتاق ها با دیوارهای سنگی از هم جدا شده اند و حیاط آن ها با آلاچیق های چوبی سایه انداز شده است. مصالحی که بر اتاق غالب است ملات سیمان در حمام، چوب سفید و رنگ های خاکستری خنثی هستند.

مجموعه سوئیت‌ها و رستوران Caravia Beach Junior به یک نقطه مرجع و قلب استراحتگاه تابستانی تبدیل شده است که ۵ خانه ییلاقی در اطراف آن گسترش یافته. رستوران آلاکارته “Maina” با سبکی مدرن و ساده طراحی شده است، بنابراین یک فضای آرامش بخش برای قسمت های غذاخوری، بار و آشپزخانه اوپن فراهم کرده است.

این نوار با دهانه های کشویی گسترده خود، فضاهای داخلی و خارجی را به هم متصل کرده و به نقطه مرجع و قلب استراحتگاه تابستانی تبدیل شده است. سقف، همچنین فضای داخلی را با فضای باز ارتباط می دهد. پوشیده از بیدهای محلی است که وقتی از بالا روشن می شود، شبیه آفتاب قوی تابستانی یونان است.

فضای مدرن با ترکیبی متنوع از اثاثیه و اشیاء که عمدتاً سفارشی ساخته شده اند، طراحی شده است. ایده این شرکت، ایجاد محیطی آرام و پیچیده برای مهمانان هتل با ترکیب مینیمالیسم با فضای زیبای مدیترانه ای می باشد. ساج برای تأکید بر فضای عجیب و غریب اصلی ایجاد شده توسط چشم انداز طبیعی استفاده شده است، در حالی که منسوجات در رنگ های خاکستری و طبیعی شرکت داده شده اند، که آرامش و ظرافت مناطق رستوران را افزایش می دهند.

در کنار تراس سرپوشیده رستوران، قسمت نشیمن جزیره قرار دارد. در پشت جزیره ای از درختان نخل که در این قطعه وجود داشت، در مرکز استخر و مجتمع مشترک، صندلی ها در اطراف یک شومینه روباز چیده شده اند، در حالی که تختخواب ها در اطراف جزیره چیده شده اند. قسمت نشیمن در فضای باز، مناظر اتاق ها را فیلتر می کند و حس حریم خصوصی را برای مهمانان ایجاد می کند.

در ادامه خط معمار شما را به دیدن مجموعه سوئیت و رستوران Caravia Beach Junior دعوت می نماید.

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

شرکت معماری آوگون

منبع: www.archdaily.com

تعداد بازدید: 245

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *