فضایی متفاوت با سبک دکوراسیون صنعتی ایجاد کنید!

فضایی متفاوت با سبک دکوراسیون صنعتی

فضایی متفاوت با سبک دکوراسیون صنعتی ایجاد کنید!

در این بخش خط معمار قصد دارد تا ایده هایی را به شما ارائه دهد تا فضایی متفاوت با سبک دکوراسیون صنعتی ایجاد کنید. در بخش های گذشته بارها راجع به سبک دکوراسیون صنعتی مطالبی برای شما کاربران گرامی به اشتراک گذاشته ایم که می توانید با کلیک روی لینک زیر به برخی از آن ها دسترسی یابید: 

سبک امروزی و پیچیده صنعتی در دکوراسیون داخلی منزل

طراحی داخلی ویلا با سبک صنعتی

دکوراسیون داخلی آپارتمان با سبک امروزی صنعتی 

اکنون در ادامه می خواهیم دو پروژه با سبک دکوراسیون صنعتی را به شما معرفی کنیم که در عین زیبایی دارای پیچیدگی هایی نیز می می باشد. هر دو پروژه توسط استودیو Sense طراحی شده است. معمولا در سبک طراحی داخلی صنعتی از رنگ های سرد خاموش استفاده می کنند و معمولا استفاده از طیف های رنگی در آن به چشم نمی خورد. اما این استودیو با افزودن چندین طیف رنگی شاد به فضای داخلی حسی متفاوت را ایجاد کرده است.

پروژه اول

دیواره های سفید و خاکستری، کف پوش بتنی و پس زمینه های سرد و خنثی تنالیته های مختلف خاکستری در کنار طیف هایی از رنگ  درخشان زرد، سبز و اشیای آبی رنگ و تنالیته ی گرم و درخشان نارنجی به خوبی در کنار هم قرار گرفته اند. بوم های خنثی باعث می شود که اشیای روشن تر به خوبی جلوه کنند. در این پروژه طراح دیواره ی فضای نشیمن با پلان باز را با استفاده از بتن اکسپوز پوشانده است. این دیوراه خنثی در کنار با مبلمان زرد و آبی ترکیبی زیبا و چشمگیر ایجاد کرده است. طراح سعی کرده تا مبلمان را طوری قرار دهد تا فضای نشیمن را از فضای غذاخوری جدا سازد. در روبروی فضای نشیمن آشپزخانه ای شیک و صنعتی همراه با دیوراه های بتنی به چشم می خورد. در بخش غذاخوری طراح از رنگ سبز برای میز غذاخوری انتخاب کرده که تابیدن نور به این بخش درخشش آن دوچندان می شود. بر خلاف فضای روشن و گرم  در بخش های عمومی خانه، در بخش اتاق خواب اصلی ما شاهد تنالیته های سرد و تیره می باشیم. بخش عمده فضای اتاق خواب را دیوراه های مشکی می پوشانند. در عوض برای ایجاد تعادل در این فضا یک طرف دیوار، همچنین سقف و پرده ها نیز به رنگ سفید می باشد. در اتاق خواب کودک بر خلاف اتاق اصلی ما ترکیب رنگ سفید با سبز را شاهد هستیم. اشیای قرمز و زرد رنگ نیز فضایی با انرژی ایجاد می کند.

فضایی متفاوت با سبک دکوراسیون صنعتی فضایی متفاوت با سبک دکوراسیون صنعتی فضایی متفاوت با سبک دکوراسیون صنعتی فضایی متفاوت با سبک دکوراسیون صنعتی فضایی متفاوت با سبک دکوراسیون صنعتی فضایی متفاوت با سبک دکوراسیون صنعتی فضایی متفاوت با سبک دکوراسیون صنعتی فضایی متفاوت با سبک دکوراسیون صنعتی فضایی متفاوت با سبک دکوراسیون صنعتی فضایی متفاوت با سبک دکوراسیون صنعتی فضایی متفاوت با سبک دکوراسیون صنعتی فضایی متفاوت با سبک دکوراسیون صنعتی فضایی متفاوت با سبک دکوراسیون صنعتی فضایی متفاوت با سبک دکوراسیون صنعتی فضایی متفاوت با سبک دکوراسیون صنعتی فضایی متفاوت با سبک دکوراسیون صنعتی فضایی متفاوت با سبک دکوراسیون صنعتی فضایی متفاوت با سبک دکوراسیون صنعتی فضایی متفاوت با سبک دکوراسیون صنعتی فضایی متفاوت با سبک دکوراسیون صنعتی فضایی متفاوت با سبک دکوراسیون صنعتی

پروژه دوم

در پروژه دوم با استفاده از تنالیته های نارنجی سعی شده تا فضایی متفاوت در سبک صنعتی ایجاد شود. بخش عمده دیواره ها در فضای نشیمن به رنگ سفید می باشد. مبلمان نارنجی در میان فضای روشن نگاه را به خود جلب می کند. در سالن نشیمن دجود میز سیاه و سفید همانند یک رابط میان سنگ مرمر سفید و لامپ تیره عمل می کند. بر خلاف رنگ گرم و پر انرژی نارنجی در فضای نشیمن طراح از رنگ خنثی خاکستری در ترکیب با سبز استفاده کرده است.

فضایی متفاوت با سبک دکوراسیون صنعتی فضایی متفاوت با سبک دکوراسیون صنعتی فضایی متفاوت با سبک دکوراسیون صنعتی فضایی متفاوت با سبک دکوراسیون صنعتی فضایی متفاوت با سبک دکوراسیون صنعتی فضایی متفاوت با سبک دکوراسیون صنعتی فضایی متفاوت با سبک دکوراسیون صنعتی فضایی متفاوت با سبک دکوراسیون صنعتی فضایی متفاوت با سبک دکوراسیون صنعتی فضایی متفاوت با سبک دکوراسیون صنعتی فضایی متفاوت با سبک دکوراسیون صنعتی فضایی متفاوت با سبک دکوراسیون صنعتی فضایی متفاوت با سبک دکوراسیون صنعتی فضایی متفاوت با سبک دکوراسیون صنعتی فضایی متفاوت با سبک دکوراسیون صنعتی

تجریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Homedesigning

تعداد بازدید: 470

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *