طراحی و ساخت ویلا در رودهن و بومهن

طراحی ساخت ویلا در رودهن و بومهن

نمونه تصاویر طراحی ویلا

همانطور که می دانید امروزه عوامل مختلفی چون افزایش جمعیت، آلودگی های صوتی و محیطی ناشی از زندگی در کلان شهرها، تراکم بالای ساختمان ها موجب شده تا ساکنین شهرهای بزرگ برای دور شدن از هیاهوی شهرها و دغدغه های روزمره و قرار گرفتن در محیطی آرام، به ساخت ویلا در طبیعت بکر حاشیه شهرها به ساخت ویلا روی بیاورند. افراد می خواهند روزهای تعطیل و  آخر هفته های خود را در محیطی آرام به دور از ازدحام شهر و فشارهای ناشی از زندگی شهری در این مناطق به استراحت پرداخته و از چشم انداز زیبا و طبیعت بکر لذت ببرند. از این رو امروزه می توان گفت که ساخت ویلا در حاشیه ی شهرهای بزرگی چون تهران و سایر شهرها به مقوله ای مهم و قابل توجه در حوزه ی معماری تبدیل شده است. مناطقی مانند لواسان، کردان، دماوند، رودهن و بومهن به دلیل داشتن آب و هوای خوب و طبیعت زیبا توجه تهرانی ها و شهرهای اطراف آن را به خود جلب کرده است. به طوی که می توان گفت این مناطق به قطب مناطق تفریحی شهروندان تهرانی تبدیل شده است. افراد با توجه به علایق، بودجه و دسترسی خود یکی از این مناطق را برای داشتن ویلای رویایی خود انتخاب می کنند. یکی از این مناطق خوش آب و هوا که امروزه مورد توجه افراد برای ساخت ویلا قرار گرفته رودهن و بومهن می باشد که در جوار هم قرار گرفته اند. اگر شما هم قصد خرید ویلا و یا ساخت ویلا در یکی از این دو منطقه هستید بهتر است که این بخش از خط معمار را از دست ندهید. در این بخش خط معمار قصد دارد هر آنچه را که شما در هنگام ساخت ویلا بدان نیاز دارید را شرح دهد.

شرایط جغرافیایی بومهن و رودهن

طراحی ساخت ویلا در رودهن و بومهن

طبیعت رودهن _ منبع: bakhshdariroudehen

بومِهِن و رودهن از شهرهای بزرگ و خوش آب و هوای شرق تهران هستند که در مسیر جاده ی تهران به دماوند قرار گرفته اند. وجود باغ های میوه و آب و هوای خوب و چشم انداز این دو منطقه ی سرسبز و خوش آب و هوا باعث شده تا امروزه به یک گزینه مناسب برای تفریح پایتخت نشینان تبدیل شده است. ساکنان تهران و اطراف آن امروزه به دلیل نزدیکی بودن آن ها به تهران و دسترسی آسان به خرید زمین و ساخت ویلا در این مناطق روی آورده اند.

طراحی و ساخت ویلا در رودهن و بومهن

طراحی ساخت ویلا در رودهن و بومهن

نحوه طراحی ویلا

ساده ترین و سریع ترین راه جهت داشتن یک ویلا در مناطق رودهن و بومهن این است که شما یک ویلای ساخته شده و آماده را خریداری کنید و در اسرع وقت ساکن آن شوید. اما برخی دوست دارند که خودشان ویلای رویاهایشان را بسازند. این امر دارای مزایای فراوانی می باشد و شما می توانید تمامی خواسته ها و آرزوهایتان در طراحی ویلای خود اجرا سازید. اما باید برای رسیدن به ویلای ایده آل خود با یک مجموعه ی متخصص در تماس باشید.

همانطور که می دانید، روند طراحی ویلا و ساخت آن مانند سایر پروژه های ساخت و ساز به تخصص و دانش حرفه ای نیازمند است. شما نیز به عنوان کارفرما می خواهید طراحی و ساخت ویلای خود را به یک تیم متخصص و با تجربه بسپارید. اما قبل از تصمیم گیری می بایست اطلاعات اولیه را کسب کنید و طراحی ویلای خود را با آگاهی لازم آغاز کنید و روند ساخت آن با کمترین مشکلات روبرو شوید.

مشاوره با دفتر معماری آوگون

طراحی ساخت ویلا در رودهن و بومهن

مشاوره با دفتر معماری آوگون جهت طراحی ویلا

بعد از این که زمین مورد نظر خود را خریداری نمودید، باید با یک مجموعه ی متخصص در حوزه طراحی و ساخت ویلا مشورت کنید. برخی معتقدند که خودشان باید به ساخت ویلا اقدام کنند و از مشورت با معماران و طراحان می پرهیزند و این امر را اتلاف وقت و هزینه می دانند. اما بهتر است که بدانید این تصور کاملا اشتباه بوده و برخلاف باور عموم است. درست است که این امور هزینه و مدت زمان طولانی تری را برای شما به همراه خواهد داشت، اما در طی روند ساخت ویلا با کمترین مشکلات فنی روبرو خواهید شد و مهم تر از همه نتیجه نهایی ویلایی خواهد بود که شما انتظار و آرزوی آن را داشتید. طراحان تمامی جوانب فنی و زیبایی شناسی را باتوجه به نیازها و خواسته های شما می سنجند و طرح هایی را ارائه می دهند که متناسب با نیازهای شما بوده و به لحاظ کیفیت و هزینه، در مطلوب ترین شرایط ممکن باشد. از این رو توصیه می کنیم که این کار را به متخصصان حوزه طراحی ویلا بسپارید. اکنون این سوال برای شما پیش می آید که کدام دفتر معماری را جهت طراحی و ساخت ویلا در بومهن و رودهن انتخاب نماییم که هم تخصص کافی در این حوزه را داشته باشند و هم از لحاظ هزینه مقرون صرفه باشد؟

گروه معماری آوگون مجموعه ای جوان و خلاقی می باشد که طی سال های فعالیت خود پروژه های مدرن و بی نظیری را از معماری و طراحی داخلی فضاهایی با کاربری های مختلف طراحی و اجرا ساخته و موفق به کسب جوایزی در سطح جهانی شده است. هدف اصلی گروه معماری آوگون جلب رضایت کارفرمایانش بوده و در این راستا هموراه سعی براین داشته تا طرح هایی را ارائه دهد که به لحاظ کیفیت و هزینه در مطلوب ترین حالت باشد. اگر شما قصد دارید در مناطق رودهن و بومهن را ویلای رویایی خود را طراحی کنید، می توانید جهت مشاهده ی رزومه و نمونه ویلاهای طراحی و اجرا شده توسط گروه معماری آوگون به وبسایت آن مراجعه کرده و جهت مشاوره با طراحان و متخصصان ما تماس حاصل نموده و یا اینکه به صورت حضوری مراجعه نمایید.

شماره تماس دفتر معماری آوگون

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

نحوه ی ارتباط و روند طراحی و ساخت ویلا در مجموعه معماری آوگون چگونه است؟

اولین مرحله این است که شما با مشاوران ما در مجموعه ی معماری آوگون تماس می گیرید. پس از تأیید اولیه شما جهت آشنایی بیش تر با معماران و نحوه کار آن ها به صورت حضوری به دفتر مراجعه خواهید کرد. طی جلساتی که میان شما و طراحان برگزار می شود، خواسته ها، نیازهای و انتظار خود از ویلای مورد نظرتان را مطرح می کنید. طراحان ما بر اساس نیازها، انتظارات و ضوابط موجود طرح های اولیه ای را طراحی می کنند. در طی جلسات متعدد طرح ویلای شما تکمیل می شود و پس از این که طرح به تأیید نهایی رسید، مرحله ساخت آن آغاز می شود. در این مرحله تصمیم گیری با شماست که آیا خودتان قصد دارید مرحله ساخت ویلا را به عهده بگیرید و یا این که این امر را بر عهده ی معماران بسپارید. در هر دو صورت معماران ما در تمامی مراحل از صفر تا صد طراحی و اجرا همراه کارفرمایان عزیز هستند. شما می توانید جهت دریافت اطلاعات کامل برای طراحی و ساخت ویلا در رودهن و بومهن با متخصصان ما در گروه معماری آوگون تماس بگیرید:

شماره تماس دفتر معماری آوگون

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

نمونه کارهای گروه معماری آوگون

گروه معماری آوگون در طی سال های فعالیتش، ویلاهایی را در مناطق مختلف ایران طراحی و اجرا ساخته است. در ادامه برخی از این نمونه ها را برای شما ارائه خواهیم داد. شما با دیدن این تصاویر می توانید با سبک کاری و کیفیت طراحی این مجموعه بیش تر آشنا شوید:

جهت بزرگنمایی روی تصاویر کلیک نمایید.

اجرای ویلای کوچک زاده

طراحی ویلای کوچک زاده

طراحی ویلای جابان

تصاویری که در بالا مشاهده نمودید، تنها بخش کوچکی از ویلاهای طراحی شده توسط گروه معماری آوگون می باشد. معرفی تمامی آثار در این مقاله نمی گنجد. شما می توانید جهت مشاهده سایر پروژه های طراحی  واجرا شده توسط این مجموعه به صورت حضوری به دفتر مراجعه نمایید.

جهت رزرو جلسه حضوری و طراحی و ساخت ویلا در رودهن و بومهن با شرکت معماری آوگون تماس بگیرید:

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

سبک معماری و طراحی داخلی

شما به عنوان کارفرما در انتخاب سبک معماری برای ویلای رویاییتان کاملا آزاد هستید. این نکته را باید بدانید که شما در طراحی ویلاهایی بیرون از شهر مانند ساختمان های شهری محدود نیستید. بنابراین می توانید با توجه به سلیقه و روحیه ی خود سبک معماری و طراحی داخلی ویلای خود را انتخاب کنید و با کمک طراحان و متخصصان ما در گروه معماری آوگون ویلای رویاهایتان را بسازید. در میان سبک های مختلف معماری، سبک های مدرن و کلاسیک در ایران طرفداران بیش تری دارد. این دو سبک با روحیه و سلیقه ی ایرانی سازگارترند. گروه معماری آوگون نیز همواره سعی بر این دارد تا طرح هایی را ارائه دهند که مطابق با روحیه و سلیقه ی شما باشد. با این وجود در ادامه توضیحی مختصر راجع به ویژگی های سبک مدرن و کلاسیک خواهیم داد:

سبک مدرن

همه شما با سبک مدرن آشنایی دارید. ویژگی های اصلی این سبک معماری و طراحی داخلی، سادگی در فرم و رنگ، شفافیت و خلوص، خطوط صاف و قائم می باشد. در سبک مدرن تمامی جزئیات و المان های غیر کاربردی حذف می شوند. طراحی و ساخت ویلا با سبک مدرن به لحاظ هزینه ای مقرون به صرفه تر بوده و از نظر بصری نیز زیبا به نظر می رسد. از این رو می توان گفت که یکی از دلایل پرطرفدار بودن سبک مدرن علاوه بر سادگی و زیبایی مقرون به صرفه بودن می باشد.

سبک کلاسیک

سبک کلاسیک یکی از سبک هایی است که از گذشته های دور توجه افراد را به خود جلب کرده و همچنان پس از سبک مدرن، جزو سبک های پرطرفدار و محبوب می باشد. یکی از ویژگی های بارز این سبک به کار بردن جزئیات و پرزرق و برق بودن می باشد و فضاها را لوکس جلوه می دهد و به همین دلیل توجه بسیاری از افراد را در معماری و طراحی داخلی ویلا به خود جلب می کند.

برآورد هرینه طراحی و ساخت ویلا در رودهن و بومهن

طراحی ساخت ویلا در رودهن و بومهن

برآورد هزینه های ساخت وساز ویلا

همانطور که می دانید قیمت مصالح و هزینه های ساخت وساز در چند سال اخیر افزایش چشمگیری داشته است و به همین دلیل یکی از دغدغه های اصلی کارفرمایان برآورد هزینه های ساخت و ساز می باشد. این نکته را باید اضافه کنیم که این هزینه ها در کلان شهر ها به مراتب بیش تر از سایر شهرها می باشد.  هزینه های ساخت و ساز همواره تحت تأثیر عوامل مختلفی مانند متراژ بنا، سبک معماری، متریال و مصالح به کار رفته در ساخت آن و همچنین دستمزد کارگران و غیره قرار می گیرد. مهم ترین موضوع این است که بر تمامی این موارد مدیریت داشته باشید و متریال با کیفیت را با مطلبوب ترین قیمت خریداری کنید. مشاوران ما در مجموعه معماری آوگون علاوه بر ارائه ی کیفیت مطلوب بودجه شما را نیز در نظر می گیرد. شما می توانید جهت اطلاع هزینه های طراحی و ساخت ویلا در بومهن و رودهن با دفتر معماری تماس بگیرید.

جهت رزرو جلسه حضوری و طراحی ساخت ویلا در رودهن و بومهن با شرکت معماری آوگون تماس بگیرید:

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معمای آوگون

منبع: Archline

تعداد بازدید: 834

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *