طراحی و دیزاین داخلی دفتر اداری با سبک صنعتی

دیزاین داخلی اداری

دفتر اداری با سبک صنعتی

در این بخش خط معمار قصد معرفی یک پروژه ی دیزاین داخلی اداری با سبک صنعتی را دارد. دفتر معماری Canuch در ژاپن اخیرا فضایی مدرن و صنعتی را برای شرکت TBWA طراحی کرده است. این شرکت هموراه سعی بر این داشته تا هنجارهای موجود در بازار جهانی را تکان داده و ایده های جدید را به آن ارائه دهد. این آژانس که در توکیو مستقر است، در سال اخیر قصد توسعه و گسترش فضای کاری اش داشته و می خواست تا زمینه های جدیدی را جهت فعالیت و تفکر خلاقانه برای کارمندانش ایجاد کند. پیش از بازسازی فضای اداری این آژانس در طبقات پنجم و ششم یک ساختمان اداری قرار داشت. در طی بازسازی طبقه ی چهارم نیز برای طراحی بخش های مورد نیاز ” تمرکز بر فرد” بدان افزوده شد.

در ابتدای کار فضاهای داخلی موجود جهت به نمایش گذاشتن ساختار اصلی ساختمان “اکسپوز”  تخریب گشت و آماده تبدیل شدن به فضایی با کاربری جدید شد. همانطور که پیش تر اشاره کردیم این بخش برای آرامش و استراحت کارمندان در نظر گرفته شده بود. از این رو طراحان با قرار دادن کانتر سرویس غذا و نوشیدنی این بخش را به نقطه ی کانونی تبدیل ساخته و تقسیم بندی سایر بخش ها پرداختند. طراحان در این بازسازی پروژه سعی بر این داشتند تا حد امکان از نور طبیعی برای روشن ساختن فضای داخلی بهره ببرند. همچنین آن ها از متریال بیوفیلیک برای تزئین فضای داخلی استفاده نمودند به گونه ای که شما در اولین نگاه حس می کنید که عناصر طبیعی این دفتر کاری را در آغوش گرفته است.

طراحی این مجموعه ( زیبایی طراحی داخلی ساختمان هایی با سبک صنعتی) را به نمایش می گذارد. همچنین طراحان جهت افزایش روحیه کار گروهی فضاها را با پلان باز طراحی نمودند که با روحیه سبک صنعتی نیز سازگار بود. چنین فضای کاری گسترده موجب ایجاد تسکین و آرامش روحی در میان کارمندان شده و موجب می شود تا آنان به دور از دغدغه ها و فشار های زندگی شهرنشینی با تمرکز کافی به فعالیت بپردازند.

ایجاد فضای کاری خصوصی نیز به نوبه ی خود به کارمندان یادآوری می کند که آنان عضوی مهم از این مجموعه ی بزرگ هستند. در مجموع باید اشاره کنیم که با دیزاین داخلی اداری با سبک صنعتی، این پروژه به مکانی تبدیل شد که احساسات و تعاملات کارمندان می توانند به گونه ای هماهنگ در فضا جریان یابند و بدین گونه همبستگی و همکاری را میان کارمندان تقویت سازند. همچنین باید گفت که طراحی این دفتر اداری پاسخی در مقابل نیازها و خواسته های کارمندان ومدیر مجموعه آن بود.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

دیزاین داخلی اداری

دفتر اداری با سبک صنعتی

دیزاین داخلی اداری

دفتر اداری با سبک صنعتی

دیزاین داخلی اداری

دفتر اداری با سبک صنعتی

جهت بزرگنمایی تصاویر فوق روی گالری کلیک نمایید.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Architizer

تعداد بازدید: 188

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *