طراحی ویلا Wow  | شرکت معماری۰۸۰۲۳ 

طراحی ویلا Wow  | شرکت معماری08023 

طراحی معماری ویلا

ویلا Wow  | شرکت معماری۰۸۰۲۳ 

شرح پروژه:

ویلای Wow واقع در یک قطعه ممتاز است. طراحی ویلا Wow  توسط شرکت معماری۰۸۰۲۳ در کشور اسپانیا، در سال ۲۰۱۵ طراحی و ساخته شده است. از کل فضای ویلا تقریباً ۴۰۰ متر مربع آن در سه طبقه پخش شده است: یک زیرزمین، یک منطقه نشیمن کامل در طبقه پایین و یک منطقه استراحت در طبقه بالا طراحی شده است. حضور آسانسور اجازه می دهد تا بدون استفاده از پله به طبقات مختلف سفر و یا بارهای سنگین را جابجا کنید.

کل ویلا و هر اتاق دارای نور طبیعی و تهویه است. فضای اتاق نشیمن دارای چند پنجره بزرگ تاشو است که اجازه می دهد خانه کاملاً به بیرون باز شود، بدون محدودیت با طبیعت و چشم انداز. آشپزخانه، جادار و کاربردی، مجهز به آخرین تکنولوژی، به اتاق نشیمن و تراس بیرونی متصل است و ناهار خوری مجزا دارد.

سه اتاق از چهار اتاق خواب در طبقه اول قرار دارند که از آنجا از مناظر باشکوه و یک تراس خصوصی فوق العاده لذت می برند. سوئیت مستر، دارای یک اتاق رختکن بزرگ و یک منطقه حمام و اسپا است. سوییت دیگر در طبقه همکف واقع شده و از یک باغ خصوصی بهره می برد.

زیرزمین دارای دو پارکینگ، اتاق بازی، خشکشویی، انباری و امکانات می باشد. محوطه بیرونی امتداد خانه است، تراس ها، آشپزخانه در فضای باز و ایوان فضای باز اجازه می دهد تا از آب و هوای زیبا و استخر بی نهایت بی نظیر لذت ببرید.

ساختمان سوراخ نمایانگر یک ویلای خیره کننده است که ما را با دهان باز رها می کند، فقط برای گفتن کلمه واااای!

در ادامه خط معمار شما را به دیدن سایر تصاویر از این ویلا دعوت می نماید.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

شرکت معماری آوگون

منبع: www.archilovers.com

تعداد بازدید: 549

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *