طراحی فضای داخلی ویلای مدرن

طراحی فضای داخلی ویلا

طراحی فضای داخلی ویلای مدرن

آنچه در این بخش قصد داریم به آن بپردازیم، طراحی فضای داخلی ویلای مدرن در ایالت نیویورک می باشد. استودیو Amalgam طراحی داخلی ویلا ی سه طبقه که دارای سه اتاق خواب است و در میان کوهها قرار دارد، پرداخته است. این ویلا با الهام از محیط زیست روستایی، شبیه به یک انبار غلات می باشد و در اطراف آن استخر و فضای سبز باز قرار دارد که یادآور  خانه های روستایی می باشد. بنای اصلی دارای فضایی مطبوع، سقف مرتفع، نورگیری مناسب و بهرهمند از چشم انداز زیبای طبیعت بیرون می باشد.

ساختمان از لحاظ بصری و عملکردی به دو بخش خصوصی و عمومی تقسیم می شود. در طبقه همکف اتاق های خواب کودکان و اتاق خواب مستر در یک طرف قرار دارد. در طرف دیگر هم سالن نشیمن، فضای غذاخوری و آشپزخانه دیده می شود. در طبقه پایین اتاق بازی، سالن مطالعه، سالن پذیرایی و انباری قرار داده شده است. در طبقه بالا نیز یک سالن سفید رنگ با چیدمانی مینیمال دیده می شود که با استفاده از پنجره های سقفی روشن تر و دلچسب تر به نظر می رسد.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

طراحی فضای داخلی ویلا طراحی فضای داخلی ویلا طراحی فضای داخلی ویلا طراحی فضای داخلی ویلا طراحی فضای داخلی ویلا طراحی فضای داخلی ویلا طراحی فضای داخلی ویلا طراحی فضای داخلی ویلا طراحی فضای داخلی ویلا طراحی فضای داخلی ویلا طراحی فضای داخلی ویلا طراحی فضای داخلی ویلا

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Homeadore

تعداد بازدید: 953

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *