طراحی رستوران ، خلق فضای تاریک با نور نقطه ای و سبک صنعتی

طراحی رستوران ، دکوراسیون رستوران

طراحی رستوران ، خلق فضای تاریک با نور نقطه ای و سبک صنعتی

در بسیاری از پروژه های طراحی و معماری، دیگر نمی توان فضا را معطوف به سبک خاصی دانست به این دلیل که ترکیبی از سبک ها مورد استفاده قرار می گیرد. ترکیب سبک های مدرن و صنعتی ، مدرن و مینیمال ، مینیمال و روستیک. در پروژه ای که در این بخش قصد بررسی آن را داریم، اوضاع از همین قرار است و شما می توانید ترکیبی از ویژگی های سبک های مختلف بویژه مدرن و صنعتی را ببینید.

رستوران Tolstiy & Tonkiy در شهر کیو، پایتخت کشور اوکراین واقع شده است، ۲۳۰ مترمربع مساحت دارد و معماری داخلی آن توسط استودیو yodezeen صورت گرفته است. همانطور که در عنوان نیز اشاره شد، تیم معماری در این رستوران به دنبال خلق فضایی خاص و متفاوت بوده است. اما این تفاوت را چگونه باید ایجاد نمود؟

برای این کار، چند ویژگی شاخص در فضا به کار گرفته شده است. اول استفاده از سبک صنعتی، دوم خلق فضایی نسبتا تاریک با استفاده از نورهای نقطه ای، سوم استفاده مبلمان مدرن در مجموعه و چهارم، استفاده از گیاه در سرتاسر فضا اما در یک قالب متفاوت!

متریال هایی نظیر آجر، بکارگیری تاسیسات روی سقف بصورت اکسپوز و دکوراتیو نشان گر استفاده از سبک صنعتی هستند. از سوی دیگر کانتر ها و مبلمان کاملا مدرن هستند. در نقطه مقابل می توانید استفاده از گیاهان را در بخش های مختلف بصورت معلق از سقف را ببینید که تضاد عجیبی در فضا ایجاد می نمایند.

در ادامه سخن کوتاه و دعوت می کنیم تصاویر این رستوران را مشاهده و بررسی نمایید.

طراحی رستوران ، دکوراسیون رستوران طراحی رستوران ، دکوراسیون رستوران طراحی رستوران ، دکوراسیون رستوران طراحی رستوران ، دکوراسیون رستوران طراحی رستوران ، دکوراسیون رستوران طراحی رستوران ، دکوراسیون رستوران طراحی رستوران ، دکوراسیون رستوران طراحی رستوران ، دکوراسیون رستوران طراحی رستوران ، دکوراسیون رستوران طراحی رستوران ، دکوراسیون رستوران طراحی رستوران ، دکوراسیون رستوران طراحی رستوران ، دکوراسیون رستوران طراحی رستوران ، دکوراسیون رستوران طراحی رستوران ، دکوراسیون رستوران طراحی رستوران ، دکوراسیون رستوران طراحی رستوران ، دکوراسیون رستوران طراحی رستوران ، دکوراسیون رستوران طراحی رستوران ، دکوراسیون رستوران طراحی رستوران ، دکوراسیون رستوران طراحی رستوران ، دکوراسیون رستوران طراحی رستوران ، دکوراسیون رستوران

طراحی رستوران ، دکوراسیون رستوران طراحی رستوران ، دکوراسیون رستوران

طراحی رستوران ، دکوراسیون رستوران طراحی رستوران ، دکوراسیون رستوران

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: ArchLine

تعداد بازدید: 1,302

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *