طراحی دکوراسیون داخلی و دکور خلاقانه فروشگاه کفش، استانبول

طراحی داخلی فروشگاه کفش،دکوراسیون مغازه کفش

طراحی دکوراسیون داخلی و دکور خلاقانه فروشگاه کفش، استانبول –

در این قسمت قصد داریم به بررسی یک دکوراسیون و یا به عبارت صحیح تر دکور خلاقانه بپردازیم. دکور خلاقانه یک فروشگاه کفش در شهر استانبول. طراحی داخلی این فروشگاه توسط گروه معماری Zemberek Design صورت گرفته است. قفسه های نگهداری و نمایش کفش در این فروشگاه کفش که با متریال چوب ساخته و نصب شده اند، حالت بازشو و بسته شو دارند. وقتی محصولی برای نمایش وجود دارد، بر روی این قفسه های چوبی کوچک قرار خواهد گرفت و وقتی محصولی وجود ندارد، می توان تخته چوب را به حالت بسته درآورد که حالت دکوراتیو پیدا خواهد کرد.

این دکور، یک دکوراسیون پویا است. به این معنی که می توان به صورت خلاقانه محصول را بر روی تخته های چوبی چید و یک دکور خاص ایجاد کرد. بخشی از قفسه ها را باز کرد و بخشی را بسته نگه داشت. خلاقیت های قابل پیاده سازی روی این دکور زیاده هستند و به سلیقه ی مالک فروشگاه بستگی خواهد داشت. پس در اینجا با یک دکوراسیون خلاقانه ی پویا و البته چوبی روبرو هستیم که هم مدرن است و هم حس و حال روستیک را منتقل می کند. در ادامه دعوت می کنیم، تصاویر این فروشگاه را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی فروشگاه کفش،دکوراسیون مغازه کفش

طراحی داخلی فروشگاه کفش،دکوراسیون مغازه کفش طراحی داخلی فروشگاه کفش،دکوراسیون مغازه کفش طراحی داخلی فروشگاه کفش،دکوراسیون مغازه کفش

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 2,639

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *