طراحی در ۲۳ مترمربع + پلان

طراحی آپارتمان کوچک،دکوراسیون منزل کوچک

طراحی در ۲۳ مترمربع + پلان

همواره طراحی در فضاهای کوچک، یک چالش پیش روی معماران بوده است. در یک فضای مسکونی، شما نیاز به قرار دادن فضاهایی برای نشیمن، آشپزخانه، سرویش بهداشتی، اتاق خواب و … خواهید داشت و این فضاها، حداقل فضاهایی هستند که در یک کاربری مسکونی به آنها نیاز است. وقتی با یک منزل مسکونی با یک متراژ مناسب روبرو هستیم، قرار دادم این فضاها در پلان چندان کار دشواری نیست و فقط رسیدن به بهترین جانمایی و پلان مد نظر است. اما وقتی با متراژی بسیار محدود روبرو هستیم، ابتدا به ساکن با جانمایی تمام فضاهای اصلی مورد نیاز یک واحد مسکونی روبرو خواهیم بود و در مرحله دوم، رسیدن به بهترین راه حل!

حال با این اوصاف با ۲۳ متر مربع چه می توان کرد؟ ۲۳ متر متراژ واقعا محدودی است و حل کردن چنین پلانی واقعا کار ساده ای نیست. حل کردن پلان های با متراژ کم، نیاز به تجربه ی بالای طراح به همراه خلاقیت وی دارد. هر دو عنصر تجربه و خلاقیت، با دیدن و مشاهده نمونه کار سایر طراحان و اینکه آنان با چنین پلان هایی چه برخوردی داشته اند و چگونه آن را حل کرده اند، تا حدودی تامین خواهد شد. پس دیدن و مشاهده کار سایر طراحان را همیشه در برنامه داشته باشید و از ایده های آنها درس بگیرید.

در این بخش نیز به سراغ آپارتمانی خواهیم رفت که توسط Barinov Andrey طراحی شده است و همانطور که اشاره شد، تنها ۲۳ مترمربع مساحت دارد. طراحی بر اساس سبک مدرن و مینیمال صورت گرفته است و در انتها نیز، پلان قرار داده شده است. با خط معمار همراه باشید.

طراحی آپارتمان کوچک،دکوراسیون منزل کوچک طراحی آپارتمان کوچک،دکوراسیون منزل کوچک طراحی آپارتمان کوچک،دکوراسیون منزل کوچک طراحی آپارتمان کوچک،دکوراسیون منزل کوچک طراحی آپارتمان کوچک،دکوراسیون منزل کوچک طراحی آپارتمان کوچک،دکوراسیون منزل کوچک طراحی آپارتمان کوچک،دکوراسیون منزل کوچک طراحی آپارتمان کوچک،دکوراسیون منزل کوچک طراحی آپارتمان کوچک،دکوراسیون منزل کوچک طراحی آپارتمان کوچک،دکوراسیون منزل کوچک طراحی آپارتمان کوچک،دکوراسیون منزل کوچک طراحی آپارتمان کوچک،دکوراسیون منزل کوچک طراحی آپارتمان کوچک،دکوراسیون منزل کوچک طراحی آپارتمان کوچک،دکوراسیون منزل کوچک طراحی آپارتمان کوچک،دکوراسیون منزل کوچک

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 739

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *