طراحی داخلی کافی شاپ با تاثیر از هنر پست مدرن

طراحی داخلی کافی شاپ با تاثیر از هنر پست مدرن

طراحی داخلی کافی شاپ با تاثیر از هنر پست مدرن

این پروژه طراحی داخلی در حومه منطقه حومه شهر کیلکیس قرار دارد. مخاطب در این فضا می تواند خود را در یک کافه هنری بیابد. جایی که طراحی و زیبایی شناسی آن با کوکتل های خوشمزه روبرو می شود. کافه “Lofos” یک استاد کلاس طراحی داخلی مهمان نواز و معاصر است که بر اساس خلوص مواد و اشکال استفاده شده، طراحی شده است.

مقاله پیش رو به شرح و مطالعه طراحی داخلی کافه لوفوس می پردازد.

ویژگی های اصلی دکوراسیون داخلی کافه

یک فضای سقف بلند دو سطحی و یکپارچه با دهانه‌ های متمایز بزرگ که منطقه کافه را با چشم‌ انداز جنگلی حومه شهری ادغام می‌ کند. تنوع در رنگ و متریال و همچنین تقسیم دو سطحی به طور هماهنگ در موزاییکی از فضاها ترکیب می شود که هر یک از آن ها کیفیتی منحصر به فرد و متمایز دارند.  بنابراین روشی متفاوت برای تجربه کردن دارند.

سازگاری در به کارگیری هندسه‌ های منظم متوالی در مقیاس‌ های مختلف طراحی، از وسایل روشنایی گرفته تا طراحی مبلمان کاملاً هماهنگ است. علاوه بر ساختار کلی فضا، استفاده از یک پالت رنگی شفاف در سایه‌ های مایل به قرمز با کل فضای داخلی ایجاد هماهنگی و نظم کرده است.

متریال های استفاده شده در دکوراسیون داخلی کافه

مواد مورد استفاده عبارتند از پوشش های نوار مرمر، مخمل، موزاییک سفالی، سطوح چوبی، فضای سبز در گلدان های سفالی دست ساز و همچنین پوشش های مرمر سیاه با جزئیات طلایی. روی دیوارها و همچنین روی زمین. نقشه هایی با شکل منظم یا نا منظم می توانند مشخص شوند، که کاملاً تابع فرآیند طراحی کاهشی هستند.

نتیجه کل نگر

 در نتیجه، «کافه لوفوس» فضایی است که عناصر و فرم‌ های دهه‌ های گذشته را به شدت تحت تأثیر پست مدرنیسم وام گرفته و با رویکردی مینیمالیسم بیان می‌کند.

این فضا از طریق استفاده انتخابی نا متعارف از مواد، توانسته است احساسات شدیدی را برای کاربران بر انگیزد و در عین حال به عنوان یک فضای ملاقات و تعامل اجتماعی دلپذیر عمل کند.

بنابراین، هر ناحیه با یک انتخاب رنگ مشخص می‌شود، جایی که کف با قسمت نشیمن یکپارچه می‌شود که بر اساس میل، هندسه صندلی وینی یا ترکیبی از مواد ناهمگن را برجسته می‌ کند.

در ادامه خط معمار شما را به دیدین سایر تصاویر از پروژه طراحی داخلی کافی شاپ با تاثیر از هنر پست مدرن دعوت می نماید.

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

شرکت معماری آوگون

منبع: archdaily

تعداد بازدید: 279

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *