طراحی داخلی ویلا با سبک صنعتی

طراحی داخلی ویلا به سبک صنعتی

طراحی داخلی ویلا با سبک صنعتی

معماری: استودیو Christopher Simmonds

موقعیت: اونتاریو، کاناد ا

مساحت: ۴۰۰ متر مربع

سال: ۲۰۱۷

ویژگی های سبک صنعتی

سبک صنعتی یا شیک صنعتی اشاره به یک روند زیبایی شناختی در طراحی داخلی می کند که سرنخ هایی از کارخانه های قدیمی و فضاهای صنعتی که در سال های اخیر به آپارتمان ها و دیگر فضاهای زندگی تبدیل شده اند. اجزای سبک صنعتی عبارتند از چوب، سیستم ساختمان، آجر، لوازم روشنایی صنعتی و بتن. در سبک صنعتی  استفاده از مواد غیر منتظره مورد استفاده در ساختمان دیده شود.

یکی دیگر از ویژگی های این سبک اکسپوز بودن آن می باشد. بدین معنی که یک فضا با سبک صنعتی هیچ جیزی برای تصور کردن باقی نمی گذارد. در فضای داخلی با سبک صنعتی، زیر ساخت ها در معرض دید قرار دارد. به علاوه متریال سازه های بنا نیز مانند لوله، ستون ها و غیره، به نمایش گذاشته می شود.رنگ های مورد استفاده در این سبک نسبت به سایر سبک های مدرن محدود تر می باشد، به عنوان مثال انواع خاکستری ها، رنگ آجر، و سیاه عمده ترین رنگ های مورد استفاده می باشد.

اگر تمایل دارید با سبک های دیگر آشنا شوید می توانید از طریق لینک زیر به آن دسترسی یابید:

سبک های طراحی داخلی به زبان اینفوگرافیک

شرح پروژه

همانطور که مشاهده کردید اندکی راجع به سبک صنعتی و ویژگی های آن سخن گفتیم. اکنون قصد داریم پروژه را با این سبک به شما کاربران گرامی معرفی کنیم. در طراحی داخلی ویلا، کارفرما از طراحان می خواست تا ویلایی در فضای روستایی را با سبک محبوب صنعتی ایجاد کند. علاوه بر این می خواست یک مجموعه منحصر به فردی از اشیای عتیقه ی خود را در دیزاین این خانه به کار ببرد. نتیجه ی این فضای سفارش ساخته شده زندگی روستایی را با سبک صنعتی ترکیب می کند. فضای زندگی در سطح اصلی، یک قطب اجتماعی شفافی است که از ورای آن افراد می توانند از چشم انداز فضای روستایی بهره ببرند. درهای سه جداره کشویی بزرگ، اتصالات بصری قوی ایجاد می کنند. خانه به گونه ای برای برای بهینه سازی دیدگاه ها، و همچنین حفاظت از ساکنان از آفتاب تابستانی درخشان و باد شدید زمستان، واقع شده است. 

کف پوش بتنی و ستون های فولادی در فضای اصلی خانه، حضور سبک صنعتی را به یاد آورد. علاوه بر این کابینت های چوبی و شلف های متحرک نیز متأثر از این سبک می باشد. کارفرما جایگاه های مناسبی را برای به کاربردن کالکشن اشیای قیمتی و قدیمی خود انتخاب کردند. فضاهای عمومی مانند آشپزخانه، سالن نشیمن و فضای غذاخوذی در طبقه همکف قرار گرفته است. طراحان برای فضاهای خصوصی مانند سرویس بهداشتی و اتاق خواب طبقه بالا را در نظر گرفته اند.

در ادامه شما را به دیدن تصاویر دعوت می نماییم.

طراحی داخلی ویلا به سبک صنعتی طراحی داخلی ویلا به سبک صنعتی طراحی داخلی ویلا به سبک صنعتی طراحی داخلی ویلا به سبک صنعتی طراحی داخلی ویلا به سبک صنعتی طراحی داخلی ویلا به سبک صنعتی طراحی داخلی ویلا به سبک صنعتی طراحی داخلی ویلا به سبک صنعتی طراحی داخلی ویلا به سبک صنعتی طراحی داخلی ویلا به سبک صنعتی طراحی داخلی ویلا به سبک صنعتی طراحی داخلی ویلا به سبک صنعتی طراحی داخلی ویلا به سبک صنعتی

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: homedesignworld

تعداد بازدید: 639

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *