شرکت طراح دکوراسیون اداری چه ویژگی هایی باید داشته باشد!

شرکت طراح دکوراسیون اداری

بازسازی و دکوراسیون داخلی اداری

آیا تابحال به این فکر کرده اید که نوع طراحی و دکوراسیون داخلی دفترکار شما تا چه اندازه روی عملکرد، روحیه، سلامت جسم و روان شما تاثیر داشته است؟ تحقیقات انجام شده در سال های اخیر نشان داده است که نوع طراحی، تقسیم بندی فضایی، رنگ و نحوه نورپردازی به طور مستقیم روی کارمندان تأثیر داشته است. کارمندان به طور معمول روزانه بیش از یک سوم زمان خود را در محیط کارشان می گذرانند و به عبارتی محیط کارشان، خانه دوم آن ها محسوب می شود. از این رو باید تمامی استانداردها، در ارتباط با محیط کار در آن رعایت شود و کارمندان احساس راحتی داشته باشند تا بتوانند روی کار خود تمرکز کافی داشته باشند و عملکردشان بهبود یابد. علاوه بر این دفترکار معرف شخصیت و هویت نام تجاری آن شرکت می باشد و می بایستی متناسب با نوع کاربری اش، چیدمان و طراحی منحصر به فرد داشته باشد. زیرا مهم ترین قرارداد ها و جلسه های کاری در دفترکار انجام می شود و وقتی کارفرما به محیط کاری شما مراجعه می کند، فضای داخلی دفتر کار شما می تواند بیانگر تخصص و اعتبار شما بوده و در نهایت در جذب مشتری و عقد قراردادهای مهم موثر باشد. اگر به دفاتر اداری اطراف خود توجه کرده باشید، قطعا خواهید دید که صاحبان شرکت ها در سال های اخیر بیش از گذشته به طراحی داخلی دفترکار خود توجه کرده اند و سعی می کنند محیط کاری متناسب با حوزه فعالیتی خود داشته باشند. از این رو آن ها برای بازسازی و یا راه اندازی دفتر کار جدید خود به دنبال بهترین شرکت طراح دکوراسیون اداری برای انجام پروژه ی خود هستند. مجموعه ای که بتواند با بررسی هویت و حوزه فعالیت، نیازها کارمندان و با دانش و خلاقیت خود، بهترین دفترکار را برای آن ها طراحی کند. حال این سوال را مطرح می کنیم که شرکت طراح دکوراسیون اداری چه شرایطی باید داشته باشد!

بهتر است به طور خلاصه بگوییم که بهترین شرکت طراح دکوراسیون اداری باید دارای تیمی متخصص و مهم از همه متعهد به انجام پروژه باشد. شرکت معماری آوگون نیز با داشتن سابقه ای درخشان در زمینه طراحی و دکوراسیون داخلی اداری آماده است تا به کارفرمایان عزیز خدمات صفر تا صد بازسازی، طراحی و اجرای دکوراسیون اداری را ارائه دهد. شما می توانید از طریق شماره های زیر با مشاوران و معماران این مجموعه تماس گرفته و از آن ها مشاوره گرفته و بازسازی و طراحی داخلی دفترکار خود را به این مجموعه بسپارید.

شماره تماس شرکت طراح دکوراسیون اداری آوگون

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

انواع طراحی داخلی دفترکار

این که شما پیش از بازسازی پروژه ی خود انواع طراحی داخلی دفترکار را بشناسید، کمک بزرگی هم به خود و طراحان خواهی کرد. زیرا دانستن برخی از اصول و نکات، به کار شما سرعت بخشیده و پروژه ی شما در مدت زمان کوتاه تر و با کیفیت مطلوب تری انجام خواهد گرفت. اگر بخواهیم انواع طراحی داخلی دفترکار را از لحاظ نوع پلان بندی بررسی کنیم، به دو دسته ی دفاتر کاری با پلان باز و با پلان بسته طراحی می شوند. گاهی اوقات با توجه به نیازهای مجموعه هر دو نوع پلان مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه اشاره ای کوچک برای یاد آوری هر یک از این نوع پلان ها خواهیم داشت.

طراحی با پلان باز: اگر حرفه ی شما نیاز به کار تیمی و گروهی دارد، طراحی با پلان باز گزینه ای مناسب می باشد. همانطور که از نامش پیداست، در پلان باز شما با محیطی به صورت باز روبرو خواهید بود، دیوارهای جامد در این گونه طراحی تا حد امکان کاهش می یابد و طراحان به جای دیوار از پارتیشن های شیشه ای استفاده می شود و شفافیت به حداکثر برسد.

طراحی با پلان بسته: برای فعالیت هایی که نیاز به تمرکز و محرمیت دارد، طراحی با پلان بسته توصیه می شود. در محیط کاری با پلان بسته بخش های مختلف با استفاده از دیوارهای گچی تفکیک می شوند.

لازم به ذکر است که هریک از این نوع فضاها دارای مزایا و معایبی هستند که در بخش های گذشته بدان پرداخته بودیم.

انواع سبک طراحی دفترکار

انتخاب نوع سبک دکوراسیون داخلی برای دفترکار از مهم ترین موضوعاتی است که شما باید در نظر داشته باشید. زیرا هر یک از شاخه های کاری نوعی خاص از سبک دکوراسیون را می طلبد. از این رو شما با شناخت ویژگی های هر سبک و انطباق آن با حیطه کاری شما می توانید گزینه مناسب را انتخاب نمایید. انواع سبک دکوراسیون داخلی از شرح زیر می باشند.

_ سبک مدرن

_ سبک صنعتی

_ سبک کلاسیک

نورپردازی دفتر کار

نور همواره عنصری اصلی و مهمی است که در بسیاری از موارد افراد از پرداختن بدان غافل می شوند، با وجود آن که عنصری حیاتی به خصوص در محیط کار می باشد. کارشناسان و معماران داخلی همیشه بر حضور نور در فضای داخلی بخصوص در محیط کار تأکید می کنند. نورپردازی در محیط کار عمدتا به دو صورت انجام می شود. طراحان تا جایی که امکان داشته باشد، سعی می کنند از نور طبیعی برای روشن ساختن فضای داخلی استفاده نمایند. حضور نور خورشید در طول روز علاوه بر این که محیطی آرام و دلنشین ایجاد می کند، موجب کاهش مصرف برق می شود. از این رو در دفاتر اداری تا حد امکان دیوارهای اضافی را حدف کره تا نور خورشید به تمامی بخش ها برسد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که زاویه تابش نور خورشید به فضای داخلی به گونه ای نباشد که عملکرد کارمندان را مختل سازد. نوع دیگر نورپردازی مصنوعی می باشد. طراحان متناسب با فضای کار و نور مورد نیاز از نورپردازی مصنوعی برای روشن ساختن استفاده می نمایند.

دکوراسیون اداری آنلاین

امروزه شما می توانید برای دکوراسیون اداری آنلاین به وبسایت های دفتر معماری و دکوراسیون داخلی مراجعه نموده و به بازسازی دفتر کار خود بپردازید. گروه معماری آوگون آماده ارائه ی خدمات طراحی داخلی دفترکار شما به صورت آنلاین می باشد. شما می توانید از طریق وبسایت و یا تماس با دفتر که در ادامه برای شما قرار خواهیم داد ارتباط برقرار کرده و سفارش خود را ثبت نمایید:

avgoon.org

شماره تماس دفتر معماری آوگون:

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

در ادامه خط معمار مجموعه ای از جدیدترین دفاتر اداری را که توسط معماران خلاق در سراسر جهان طراحی و به اجرا رسیده را گردآوری کرده و در اختیار شما قرار خواهد داد. اکنون شما را به دیدن سایر تصاویر دعوت می نماییم.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Archline

تعداد بازدید: 176

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *