طراحی داخلی آپارتمان مدرن و روشن

طراحی داخلی منزل مدرن،دکوراسیون منزل مدرن

طراحی داخلی آپارتمان مدرن و روشن

چندی پیش آپارتمانی را با ویژگی های مدرن و روشن مورد بررسی قرار دادیم که رنگ ها به خوبی در طراحی آن به کار گرفته شده بودند. از طریق لینک زیر می توانید آپارتمان مذکور را مورد بررسی قرار دهید:

طراحی داخلی آپارتمان به سبک مدرن، نور و رنگ

در این بخش نیز قصد داریم نگاهی به آپارتمانی با ویژگی های مشابه بیاندازیم. آپارتمانی که بر اساس سبک مدرن مورد طراحی قرار گرفته است. نور طبیعی به خوبی فضا را پوشش می دهد و رنگ ها نیز به کمک طراح آمده اند و طراح سعی کرده است از رنگ های مختلف و متنوعی استفاده کند. طراحی داخلی این آپارتمان توسط گروه معماری Nordico صورت گرفته است.

به عنوان یکی از ویژگی های سبک مدرن، می توان به وجود خطوط صاف در طراحی اشاره نمود. این خطوط صاف را می توان در این طرح مشاهده نمود. در فضای نشیمن، از کفپوش چوبی استفاده شده است که در ترکیب با رنگ سفید دیوارها و سقف، تعادل رنگ و انرژی را در فضا برقرار می نماید. دیوار آجری سفید رنگ کار شده در این طرح چیزی است که امروزه در طرح های مدرن بسیار دیده می شود . کاملا رایج شده است. در ادامه می توانید نگاهی به فضاهای مختلف این آپارتمان بیاندازید.

طراحی داخلی منزل مدرن،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل مدرن،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل مدرن،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل مدرن،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل مدرن،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل مدرن،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل مدرن،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل مدرن،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل مدرن،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل مدرن،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل مدرن،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل مدرن،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل مدرن،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل مدرن،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل مدرن،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل مدرن،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل مدرن،دکوراسیون منزل مدرن

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – Home Designing

تعداد بازدید: 1,368

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *