طراحی داخلی منزل مسکونی، ساده، مدرن و دوست داشتنی

طراحی داخلی منزل،دکوراسیون داخلی منزل،طراحی واخلی ویلا

طراحی داخلی منزل مسکونی، ساده، مدرن و دوست داشتنی

در این بخش قصد داریم نگاهی به طراحی یک منزل مسکونی یک طبقه یک واحدی در شهر ملبورن استرالیا بیاندازیم. در واقع این خانه، یک ساختمان یک طبقه ی ویلایی است که بازسازی شده است و در بازسازی جدید، فضایی مدرن، روشن و پرنور خلق شده است. طراحی و اجرای این این ویلا توسط دفتر معماری Altereco Design صورت گرفته است.

همانطور که در تصاویر مشاهده می نمایید در این فضای مسکونی سعی شده است از رنگ سفید به عنوان رنگ اصلی استفاده شود. بخش عمده ای از دیوارها و سقف به رنگ سفید هستند. متریال هایی نظیر آجر و چوب نیز بطور ویژه روی بخش هایی دیگر از دیوار، مورد استفاده قرار گرفته اند.

در نهایت سعی تیم معماری براین بوده است که فضای خلق شده، روشن و مدرن باشد و حس خوبی به کاربر منتقل کند که می توان گفت تا حدود زیادی در این امر موفق بوده اند. اگر شما به عنوان یک طراح قصد خلق فضایی مدرن و ساده را دارید، پیشنهاد می کنیم نگاهی به این واحد مسکونی بیاندازید.

طراحی داخلی منزل،دکوراسیون داخلی منزل،طراحی واخلی ویلا طراحی داخلی منزل،دکوراسیون داخلی منزل،طراحی واخلی ویلا طراحی داخلی منزل،دکوراسیون داخلی منزل،طراحی واخلی ویلا طراحی داخلی منزل،دکوراسیون داخلی منزل،طراحی واخلی ویلا طراحی داخلی منزل،دکوراسیون داخلی منزل،طراحی واخلی ویلا طراحی داخلی منزل،دکوراسیون داخلی منزل،طراحی واخلی ویلا طراحی داخلی منزل،دکوراسیون داخلی منزل،طراحی واخلی ویلا طراحی داخلی منزل،دکوراسیون داخلی منزل،طراحی واخلی ویلا

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 1,537

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *