طراحی داخلی منزل مدرن به همراه اتاق کودک، بخش دوم

طراحی آپارتمان مسکونی،طراحی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مسکونی

طراحی داخلی منزل مدرن به همراه اتاق کودک، بخش دوم –

شاید شما به عنوان یک طراح، قصد داشته باشید آپارتمان را طراحی کنید که علاوه بر اتاق خواب معمولی، یک اتاق کودک نیز داشته باشد، یعنی علاوه بر فضاهای رایج در تمام فضاهای مسکونی، فضایی تحت عنوان اتاق کودک نیز در این آپارتمان وجود داشته باشد. بر این اساس، در وب سایت خط معمار قصد داریم نگاهی به طراحی داخلی سه آپارتمان بیاندازیم که دارای اتاق خواب کودک هستند. در این بخش آپارتمان دوم ارائه خواهد شد. آپارتمان اول را از طریق لینک زیر و آپارتمان سوم نیز در آینده ارائه خواهد شد.

طراحی داخلی منزل مدرن به همراه اتاق کودک، بخش اول

آپارتمان دوم

طراحی این آپارتمان توسط Nataly Solovey طراح روس صورت گرفته است. در این فضا نیز همانند آپارتمان اول، از خطوط صاف در طراحی بهره گرفته شده است که نمایانگر استفاده از سبک مدرن طراحی داخلی می باشد.

حجم چوب به کار رفته در این فضا نیز نسبت به آپارتمان کمتر است و متریال های دیگر نظیر سنگ، جایگزین این متریال شده اند. دیوار حائلی که تلویزیون بر روی آن نصب شده است، سبب شده است تا آشپزخانه کاملا از فضا نشیمن جدا باشد و به مانند آپارتمان شماره ۱، تنها میز ناهارخوری این دو فضا را از یکدیگر جدا نکرده است.

در این آپارتمان رنگ هایی نظیر بنقش و سبز، روی مبلمان و دکوراسیون فضا بکار گرفته شده اند که می توان گفت فضا از جلوه ی بصری رنگین تری نسبت به فضای شماره ۱ برخوردار است. اتاق کودک طراحی شده در این آپارتمان نیز را می توانید در ادامه در تصاویر ارائه شده مشاهده نمایید.

در انتها نیز، پلان آپارتمان قرار داده شده است که می تواند بسیار راهگشا باشد. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این آپارتمان را مشاهده نمایید.

طراحی آپارتمان مسکونی،طراحی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مسکونی طراحی آپارتمان مسکونی،طراحی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مسکونی طراحی آپارتمان مسکونی،طراحی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مسکونی طراحی آپارتمان مسکونی،طراحی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مسکونی طراحی آپارتمان مسکونی،طراحی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مسکونی طراحی آپارتمان مسکونی،طراحی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مسکونی طراحی آپارتمان مسکونی،طراحی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مسکونی طراحی آپارتمان مسکونی،طراحی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مسکونی طراحی آپارتمان مسکونی،طراحی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مسکونی طراحی آپارتمان مسکونی،طراحی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مسکونی طراحی آپارتمان مسکونی،طراحی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مسکونی طراحی آپارتمان مسکونی،طراحی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مسکونی طراحی آپارتمان مسکونی،طراحی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مسکونی طراحی آپارتمان مسکونی،طراحی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مسکونی طراحی آپارتمان مسکونی،طراحی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مسکونی طراحی آپارتمان مسکونی،طراحی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مسکونی طراحی آپارتمان مسکونی،طراحی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مسکونی طراحی آپارتمان مسکونی،طراحی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مسکونی طراحی آپارتمان مسکونی،طراحی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مسکونی طراحی آپارتمان مسکونی،طراحی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مسکونی

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir – Home Designing

تعداد بازدید: 1,021

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *