طراحی داخلی فست فود با هویت رنگی صورتی پاستلی

طراحی داخلی فست فود با هویت رنگی صورتی پاستلی

طراحی داخلی فست فود با هویت رنگی صورتی پاستلی

طراحی داخلی فست فود با هویت صورتی پاستلی پروژه ای است برای فست فود کاسترونومیکا در قطر. طراحی این پروژه روشی جسورانه   و سومین پایگاه این شرکت از مفهوم سرعت با محوریت تکنولوژی و آن است. در ادامه این مقاله به ویژگی ها وشرح این پروژه خواهیم پرداخت.

محوریت اصلی برند

سه ستون برند MILK BUN را تقویت می کند و به آن کمک می کند تا به وعده خود مبنی بر ارائه آینده فست فود ممتاز عمل کند:

  • منوی جذاب و در دسترس از اقلام خوش طعم و شیرین سفارشی آن
  • یک تجربه کاربری یکپارچه با محوریت مسیر سریع فناوری
  • و نگاهی پر شور و پر شور که با نسل های جوان صحبت می کند.

نتیجه آوانگارد در طراحی فست فود

استودیوی معماری و طراحی این برند، برنده چندین جایزه برای اجرای فصل سوم فراخوانده شده است و در نتیجه یک تجربه آوانگارد ایجاد شده است که صحنه خدمات ضد خدمات را مختل می کند. معماران Rabih Geha از سلسله مراتب خاصی در طراحی شعبه دوحه رستوران زنجیره ای پیروی نکردند. آنها در عوض وزن یکسانی به هر عنصری دادند که بازتاب تجربه کامل غذاخوری Gastronomica است، اصلی که توسط صاحبان و اپراتورهای MILK BUN ابداع شده است.

طراحی نما

MILK BUN قطر که در مرکز خرید Place Vendome در دوحه واقع شده است، این مکان خود را از طریق نمای بزرگی معرفی می کند که فراتر از آن دیوارها و سقف های سیمانی با رنگ صورتی ذوب شده و در کف بتنی ذوب می شوند. نانوایی از طریق یک پنجره هولوگرافیک قابل تشخیص است و نشان تجاری نان ها و کلوچه های تازه پخته شده این برند را که در طول روز آماده می شوند، برجسته می کند.

این رستوران دارای یک منطقه ناهار خوری سرپوشیده به مساحت ۳۷۶ متر مربع و یک تراس ۱۶۰ متر مربعی است که از طریق رستوران یا به طور مستقل از یک ورودی جانبی قابل دسترسی است. هر دو لباس ظاهر و احساس یکسانی دارند با افزودن فضای سبز و آفتابگیرهای صورتی در تراس.

فضای داخلی

در داخل، معماران Rabih Geha ارتفاع سقف را با تکه تکه کردن دیوار به دو پوسته، یک پوسته بتنی صاف رویی و یک پوسته سیمانی منحنی کاشی کاری شده، برجسته کردند. دو ستون بتنی برای نمایش قوطی های توتم MILK BUN و ایجاد یک مسیر پر پیچ و خم در داخل رستوران یا بیرون از تراس کشیده شد. مجموعه‌ ای از چراغ‌ های طبلی‌ شکل سفارشی که روی سقف نصب شده‌ اند، ستون‌ های روی زمین را آینه می‌ کنند.

فضای داخلی رستوران بین پیشخوان شیرینی و سرو نرم، پیشخوان برگر، پیشخوان پیکاپ، اجاق و محل پخت و پز و سالن غذاخوری تقسیم شده است. ضیافت های چرمی پیچ دار صورتی که برای MILK BUN قطر توسط معماران Rabih Geha طراحی شده اند، قسمت عمده ای از نشیمنگاه را تشکیل می دهند که با میزهای فلزی مشکی و ترازو و صندلی های تورنو توسط +Halle تکمیل شده است.

ارتباط فضای آشپزخانه و نمشین مخاطبان

پیشخوان دسر با کاشی های رنگین کمانی هولوگرام در پایه تزئین شده است و با یک سیستم تعلیق روشنایی خطی در بالا برجسته شده است. کانتر وانت از بتن ساخته شده است و فضای ناهارخوری را از آشپزخانه پر از اکشن جدا می کند که به وضوح در عقب قابل مشاهده است. مشتریان پس از سفارش خود از طریق کیوسک های سلف سرویس پارک شده در ستون ویترین مغازه، آماده شدن مرغ، همبرگر، سیب زمینی سرخ کرده و سایر موارد را از ابتدا پشت پیشخوان برگر یا از طریق یک پنجره شیشه ای در ورودی تجربه می کنند.

هویت MILK BUN در کل فضایی که صورتی پاستلی غالب با بتن براق با رنگ خنثی جبران شده و با جزئیات چرم و فولاد مشکی پوشانده شده است. آنها با هم نشان دهنده جوهره باریک برند MILK BUN هستند و ارزش های اصلی Gastronomica در اصالت، کیفیت و شفافیت را منتقل می کنند.

تصاویر

در ادامه خط معمار شما را به دیدن سایر تصاویر از پروزه طراحی داخلی فست فود با هویت رنگی صورتی پاستلی دعوت می نماید.

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

منبع: archdaily

تعداد بازدید: 208

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *