طراحی داخلی فروشگاه اپل استور شعبه مرکز تجارت جهانی، نیویورک

طراحی داخلی فروشگاه اپل استور،دکوراسیون مغازه موبایل فروشی

طراحی داخلی فروشگاه اپل استور شعبه مرکز تجارت جهانی، نیویورک –

در گذشته در وب سایت خط معمار، به بررسی چندین شعبه از فروشگاه های خورده فروشی اپل، معروف به اپل استور (Apple Store) پرداخته ایم. همانطور که در بررسی طراحی داخلی فروشگاه اپل شعبه ی استانبول و دبی عنوان نمودیم، فروشگاه های اپل استور در سراسر دنیا از دستور العمل خاصی پیروی می کنند که GuideLine طراحی داخلی فروشگاه های این شرکت نام دارد و برای یکپارچه سازی شعب سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. اگر قصد دارید شعب بیشتری از اپل استورها، دیزاین آنها، نکات طراحی آنها و معماران مسئول پروژه ها را بررسی کنید، پیشنهاد می کنیم از لینک زیر بازدید کنید. در این لینک می توانید طراحی داخلی فروشگاه های اپل سرتاسر دنیا را مشاهده کنید:

طراحی داخلی فروشگاه های اپل سرتاسر دنیا

از جمله نکات موجود در این دستورالعمل طراحی، استفاده از نمای شیشه ای خاص، میزهای چوبی عرضه ی محصول، سقف های باریسول یا کشسان و… است که مانند امضایی برای فروشگاه های اپل در سرتاسر دنیا هستند. در فروشگاه اپل شعبه ی ساختمان مرکز تجارت جهانی نیز می توان این نکات را به وضوح مشاهده نمود.

در مورد ساختمان تجارت جهانی باید گفت که این ساختمان توسط معمار سرشناس اسپانیایی، سانتیاگو کالاتراوا طراحی و معماری شده است و یکی از ساختمان مشهور شهر نیویورک به شمار می آید. قرار گرفتن این فروشگاه اپل استور در این ساختمان، این شعبه را تبدیل به یکی از شعب شاخص این شرکت می نماید. معماری و طراحی این فروشگاه توسط گروه معماری آمریکایی Bohlin Cywinski Jackson انجام شده است. این شرکت که اسمش با اسم شرکت اپل گره خورده است، تا کنون ۷ فروشگاه اپل در نیویورک و همچنین سایر شهرهای دنیا را دیزاین کرده اند.

قبل از اینکه سراغ تصاویر این فروشگاه بروید این نکته را هم بدانید که این فروشگاه در دو طبقه طراحی شده است و هر طبقه ۱۵۵ مترمربع مساحت دارد.

طراحی داخلی فروشگاه اپل استور،دکوراسیون مغازه موبایل فروشی طراحی داخلی فروشگاه اپل استور،دکوراسیون مغازه موبایل فروشی طراحی داخلی فروشگاه اپل استور،دکوراسیون مغازه موبایل فروشی طراحی داخلی فروشگاه اپل استور،دکوراسیون مغازه موبایل فروشی طراحی داخلی فروشگاه اپل استور،دکوراسیون مغازه موبایل فروشی طراحی داخلی فروشگاه اپل استور،دکوراسیون مغازه موبایل فروشی طراحی داخلی فروشگاه اپل استور،دکوراسیون مغازه موبایل فروشی طراحی داخلی فروشگاه اپل استور،دکوراسیون مغازه موبایل فروشی

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – RetailDesignBlog – Dezeen

تعداد بازدید: 1,951

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *